Kender I ikke de dage, hvor man bare næsten ikke har tid til at være på arbejde? Jeg er i fuld gang med at sætte værelse i stand til junior derhjemme og er halvvejs med malerarbejdet. Regner med at flekse et par timer, så jeg kan smutte til middag. Jeg skulle gerne nå at have lidt fra hånden inden ungerne skal hentes kl. 15!!
Men ellers så er det jo mandag, hvor vi kan se frem til et nyt afsnit af 24 Timer. Jeg er helt vild med sæson 5, underholdningsværdien er helt i top og den er mere uforudsigelig end nogensinde før. Jeg skal da love for, at der er blevet ryddet godt og grundigt op i persongalleriet!!! Apropos persongalleriet så morer jeg mig kosteligt over, at der er gået totalt retro i castingen af birollerne. Der er comeback til mange ”glemte” stjerner fra slutningen af 80erne og starten af 90erne: Julian Sands fra ”Warlock”, Peter Weller fra ”Robocop”, C. Thomas Howell fra ”The Hitcher” og Ray Wise fra ”Twin Peaks”. Helt skægt at se dem igen :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Har lige grattuleret min gamle kollega med hendes graviditet...det går alligevel ikke særlig godt for dem i håndbold ligaen så hvorfor ikke blive gravid :D
Er lige komme hjem... Min telefon er omsider kommet hjem efter at have været en god måneds tid til reperation... Nu mangler jeg så bare en oplader, øv... Så svang jeg osse lige et smut forbi Stofa i Aalborg for at ændre min TV pakke, men det viser sig så at jeg åbenbart skulle have den største pakke på prøve (jeg har kun kunnet tage de kanaler der hører til den mindste), og at der gerne skulle være kommet et brev hvor jeg kan vælge pakke uden at det koster (ellers er det 450)... Så jeg fik besked på at gå hjem og lave en ny kanalsøgning... Det er hermed gjort, men der dukkede ikke flere kanaler op... Så kort og godt sidder jeg og funderer over hvad f***** jeg har gjort siden der åbenbart ikke er NOGET der har kørt rigtigt for mig siden jeg startede i skolen igen...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Har været lidt omkring i Århus, bl.a. Mahlers vin-forretning, Skjold Burne og Fritz P, og det blev til lidt af hvert: * St. Louis Gueuze Fond Tradition * Lindemans Faro * Lindemans Framboise * Brouwerij 't IJ - Columbus * Brouwerij 't IJ - Natte * Brouwerij 't IJ - Zatte
Og lidt, der skal gemmes, da det er til en gave: * Gourmetbryggeriet - Blue Mountain Stout * Mikkeller - Beer Geek Breakfast
Derudover fik jeg bestilt en håndfuld af Ølfabrikkens Portere (MUMS! Skal smages, hvis man er til porter).
Så skulle der være lidt til i aften, når jeg skal se Evening Harder :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 davenport 19 år siden
#32 wiseguy 19 år siden
Men ellers så er det jo mandag, hvor vi kan se frem til et nyt afsnit af 24 Timer. Jeg er helt vild med sæson 5, underholdningsværdien er helt i top og den er mere uforudsigelig end nogensinde før. Jeg skal da love for, at der er blevet ryddet godt og grundigt op i persongalleriet!!!
Apropos persongalleriet så morer jeg mig kosteligt over, at der er gået totalt retro i castingen af birollerne. Der er comeback til mange ”glemte” stjerner fra slutningen af 80erne og starten af 90erne: Julian Sands fra ”Warlock”, Peter Weller fra ”Robocop”, C. Thomas Howell fra ”The Hitcher” og Ray Wise fra ”Twin Peaks”. Helt skægt at se dem igen :o)
#33 filmz-herskegut 19 år siden
Best of luck :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#34 davenport 19 år siden
Wiseguy - der kommer jo også Robinson og Nynne i dag, ikke at forglemme ;D
#35 cyberzed 19 år siden
#36 filmz-Kadann 19 år siden
takker :)
#37 Martindan 19 år siden
skal mødes med en veninde (hubba hubba) på en cafe her om ikke så længe... burde jo komme i tøjet....
har ingen stemme i dag oven på kampen i Parken igår. og har kogt rimelig godt.......... alt det skidt jeg drak osv igår skulle lige ud af systemet.
#38 mini_jette 19 år siden
Så svang jeg osse lige et smut forbi Stofa i Aalborg for at ændre min TV pakke, men det viser sig så at jeg åbenbart skulle have den største pakke på prøve (jeg har kun kunnet tage de kanaler der hører til den mindste), og at der gerne skulle være kommet et brev hvor jeg kan vælge pakke uden at det koster (ellers er det 450)... Så jeg fik besked på at gå hjem og lave en ny kanalsøgning... Det er hermed gjort, men der dukkede ikke flere kanaler op...
Så kort og godt sidder jeg og funderer over hvad f***** jeg har gjort siden der åbenbart ikke er NOGET der har kørt rigtigt for mig siden jeg startede i skolen igen...
#39 dyg 19 år siden
Har været lidt omkring i Århus, bl.a. Mahlers vin-forretning, Skjold Burne og Fritz P, og det blev til lidt af hvert:
* St. Louis Gueuze Fond Tradition
* Lindemans Faro
* Lindemans Framboise
* Brouwerij 't IJ - Columbus
* Brouwerij 't IJ - Natte
* Brouwerij 't IJ - Zatte
Og lidt, der skal gemmes, da det er til en gave:
* Gourmetbryggeriet - Blue Mountain Stout
* Mikkeller - Beer Geek Breakfast
Derudover fik jeg bestilt en håndfuld af Ølfabrikkens Portere (MUMS! Skal smages, hvis man er til porter).
Så skulle der være lidt til i aften, når jeg skal se Evening Harder :]
#40 Captain Vallo 19 år siden
*lettelsens suk*
Det var sgu svært ...
Men nu står den på Gevalia, Marabou og Casper C!
then why is my arse
the perfect height for kicking?