#34 DOOOOHHHH!!! må heldigvis ikke se nogen af de to programmer for min fagforening ;o)
Blev færdig med at male og har nu også fået renset malerruller og bakker, pensler m.m. (jeg hader den del som pesten)
Ungerne er puttet, der er tændt stearinlys i stuen og nu trænger de gamle til at hygge sig lidt med en god film i sofaen ;o) + lidt godt til ganen se'fø'lig!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
# 43 Well pt. tager de et hav af prøver og har fyldt hende med en del morfin. I løbet af i morgen skulle de have nogle svar klar - Tak fordi du spurgte :)
Har været til Dansk Journalistforbunds Fagfestival på Nyborg Strand søndag og mandag. Ganske fin weekend, jeg blev klogere og fed fest om aftenen.
MEN så kommer jeg hjem, med tømmermænd, tænder for fjernsynet og vil smide mig i sofaen. Men fjernsynet tænder ikke. Ja det vil faktisk slet ikke tænde. Det er fuldstændigt kaput :-(
Jeg havde ellers satset på, at det skulle holde til jeg fik råd til et ordentligt lcd om et par år (er i praktik og har et års skole bagefter, før jeg begynder at tjene ordentlige penge). Men nu bliver jeg nødt til at gå ud og investere i et nyt crt. BUH!
Sidder og roder med at lave PDF'er via iTextSharp mens jeg har O Brother Were Art Thou kørende i baggrunden...man kan aldrig få for meget af Man of Constant Sorrow.
Har lige set Les Triplets de Bellville, kan godt li stilen med at der stort set ikke er noget tale deri, det gør også at jeg forstår det hele, selv uden undertekster ;-)
Nu står den lige på 2 afsnit af x-files, inden jeg går i seng.. tænk, jeg købte sæson 1-9 af dem for.. 4 måneder siden, og jeg er ikke engang færdig med dem endnu :) det kan man da kalde noget for pengene.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#48 Damn, var for fedtet til at købe sæsonerne med Agent Doggett fra play.com da de var på tilbud. Nogen der ved, hvor de samme boxe kan fås nu til billige penge?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#41 wiseguy 19 år siden
Blev færdig med at male og har nu også fået renset malerruller og bakker, pensler m.m. (jeg hader den del som pesten)
Ungerne er puttet, der er tændt stearinlys i stuen og nu trænger de gamle til at hygge sig lidt med en god film i sofaen ;o) + lidt godt til ganen se'fø'lig!!
#42 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#43 Martindan 19 år siden
#44 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#45 filmz-thomas _h 19 år siden
MEN så kommer jeg hjem, med tømmermænd, tænder for fjernsynet og vil smide mig i sofaen. Men fjernsynet tænder ikke. Ja det vil faktisk slet ikke tænde. Det er fuldstændigt kaput :-(
Jeg havde ellers satset på, at det skulle holde til jeg fik råd til et ordentligt lcd om et par år (er i praktik og har et års skole bagefter, før jeg begynder at tjene ordentlige penge). Men nu bliver jeg nødt til at gå ud og investere i et nyt crt. BUH!
#46 cyberzed 19 år siden
#47 cyberzed 19 år siden
#48 filmz-herskegut 19 år siden
Nu står den lige på 2 afsnit af x-files, inden jeg går i seng.. tænk, jeg købte sæson 1-9 af dem for.. 4 måneder siden, og jeg er ikke engang færdig med dem endnu :) det kan man da kalde noget for pengene.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#49 filmz-Bruce 19 år siden
Og du er først gået igang med sæson 1 nu? ;)
#50 filmz-lbw 19 år siden