Sidder på arbejdet og leger med min ubuntu, smart som jeg var skulle jeg lige remounte swap.. hvilket resulterede i at jeg satte min / som swap.. og nu er Grub helt fucked.. har en livecd nede om lidt, så jeg må jo lige kigge lidt nærmere på det. Men satans irriterende!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Nu skal der bare smides en række albums ind. Det er rart at denne kan bruges som mass storage device, så man er fri for at være bundet til et bestemt program. Så alle de albums jeg allerede har rippet kan bare overføres direkte. Mums mums.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#74 Ja det var også det jeg læste mig frem til. Det første afsnit jeg har valgt virker også umiddelbart som et oplagt afsnit at starte med. Persongalleriet bliver i hvert fald præsenteret på glimrende vis.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Regn er kun vand = man bliver tør igen så det er ikke nogen undskyldning. Se brækket ben er en undskyldning eller smerter i ansigtet fra en ud-opereret tand er også en undskyldning der duer.
Når man ikke har ordentligt løbetøj til regnvejr er det ikke en dårlig undskyldning. Har ikke lyst til en ordentlig omgang forkølelse, når vejret bliver bedre imorgen...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Det har jeg prøvet - og jeg kom til at fryse... Det skal nok lige siges, at jeg generelt er meget kuldskær. Har aldrig prøvet at sove uden dyne uanset hvor varmt, det har været; altså m undtagelse af ferie sydpå og et lummert sommermorgen-telt ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Når man køber nyt legetøj, så vil man jo gerne have den til at fungere perfekt, så man opdaterer da lige firmwaren.
Jeg downloader SanDisk's fine Firmware Updater, og går i gang. Det lykkedes også fint, mp3-afspilleren genstarter, opdaterer noget database-halløj og genstarter igen. CRASH! Failed to load image, switch to recovery mode. Men google er heldigvis min ven, så nu kører den igen. Phew.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#81 filmz-herskegut 19 år siden
Men satans irriterende!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#82 dyg 19 år siden
#83 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#84 tiny 19 år siden
#85 dyg 19 år siden
#86 cyberzed 19 år siden
#87 tiny 19 år siden
#88 cyberzed 19 år siden
#89 tiny 19 år siden
Det har jeg prøvet - og jeg kom til at fryse... Det skal nok lige siges, at jeg generelt er meget kuldskær. Har aldrig prøvet at sove uden dyne uanset hvor varmt, det har været; altså m undtagelse af ferie sydpå og et lummert sommermorgen-telt ;)
#90 dyg 19 år siden
Når man køber nyt legetøj, så vil man jo gerne have den til at fungere perfekt, så man opdaterer da lige firmwaren.
Jeg downloader SanDisk's fine Firmware Updater, og går i gang. Det lykkedes også fint, mp3-afspilleren genstarter, opdaterer noget database-halløj og genstarter igen. CRASH! Failed to load image, switch to recovery mode. Men google er heldigvis min ven, så nu kører den igen. Phew.