Jeg har åbnet terassedøren, og solen bager ind på mig, det må sgu være nok :) Desuden skal jeg til softball om et par timer, det er mere end rigeligt udendørs-aktivitet for mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg keder mig lige en kende, så lad os finde ud af hvem vi egentlig er bag profilen. Til formålet har jeg taget billeder af de 2 ting som viser os bedst som personer. Skrivebordet og Køleskabet.
Skrivebord Fjernbetjening til fjernsyn, powerball, psp, fastnet telefon, kamera etui, hobbykniv, Nokia 6230, dinovo desktop, manual til fjernsyn, GC/PS2/Xbox/PSP spil, fjernbetjeninger til div, mem kort til konsoller, iPod Shuffle, post-it som bruges til coaster, brille-klud, gamle jamo højtalere.
Køleskab - Hawaii flødeost (Jeg hader den. Nogle forslag? Ikke for stærk.) - Økologisk jordbær marmelade - Sennep (for gammel) - Andet jordbær marmelade (for gammel) - Agurkesalat - Hamburryg (for gammel i morgen) - Kamsteg-pålæg (for gammel) - Pesto (for gammel) - Kjærgården (Spiser det ikke. Købt for andres skyld) - Bage-fedtstof (har ikke bagt i ½ år) - Mælk (foretrækker Thise, men det har Netto ikke) - Den bedste applessinjuice fra Netto.
Nåå ja. Og øl. De bliver ikke for gamle :) EDIT: Undskyld fordi der ikke er Thy i mit køleskab. Det er fordi det ikke var mig der købte disse. Rester fra en fest. Jeg drikker altid alle mine øl.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#141 dyg 19 år siden
#142 filmz-ataris 19 år siden
#143 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#144 DarkLight 19 år siden
Til formålet har jeg taget billeder af de 2 ting som viser os bedst som personer. Skrivebordet og Køleskabet.
Skrivebord
Fjernbetjening til fjernsyn, powerball, psp, fastnet telefon, kamera etui, hobbykniv, Nokia 6230, dinovo desktop, manual til fjernsyn, GC/PS2/Xbox/PSP spil, fjernbetjeninger til div, mem kort til konsoller, iPod Shuffle, post-it som bruges til coaster, brille-klud, gamle jamo højtalere.
Køleskab
- Hawaii flødeost (Jeg hader den. Nogle forslag? Ikke for stærk.)
- Økologisk jordbær marmelade
- Sennep (for gammel)
- Andet jordbær marmelade (for gammel)
- Agurkesalat
- Hamburryg (for gammel i morgen)
- Kamsteg-pålæg (for gammel)
- Pesto (for gammel)
- Kjærgården (Spiser det ikke. Købt for andres skyld)
- Bage-fedtstof (har ikke bagt i ½ år)
- Mælk (foretrækker Thise, men det har Netto ikke)
- Den bedste applessinjuice fra Netto.
Nåå ja. Og øl. De bliver ikke for gamle :)
EDIT: Undskyld fordi der ikke er Thy i mit køleskab. Det er fordi det ikke var mig der købte disse. Rester fra en fest. Jeg drikker altid alle mine øl.
#145 filmz-sanjo 19 år siden
#146 gi-jones 19 år siden
[url=www.eyesdata.dk/DSC_0024.JPG]Køleskab[/url]
#147 DarkLight 19 år siden
#148 filmz-Kadann 19 år siden
Skrivebord
Køleskab
#149 dyg 19 år siden
#150 filmz-Kadann 19 år siden
http://www.kadann.dk/pics/barskab.jpg
#149 -
Jeg takker.. hehe.. er du blevet glad for dit? :)