Det må man sige, og er blevet rigtig glad for "løfte-plastik-dimsen", der løfter forreste del af keyboardet. Det gør min siddestilling meget mere behagelig. Og så er det jo et super lækkert og gennemført tastatur.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
http://img208.imageshack.us/img208/9608/dsc00293ex... "skrivebord" = køkkenbord.. Computeren (duh!!), nye underbukser, for lidt prince, en dametaske (ikke min), men pung (min!!), elastiksnor til at baske fluer med, plante..
http://img205.imageshack.us/img205/8223/dsc00294cl... Køleren - øl til en formiddag, kød af oksecoulotte (under staniolen), diverse produkter som jeg ikke har set på længe, ½ dåse whiskas (middagsmad), 1 cola som er sneget sig ind igen... hmmmm...
Fuck jeg er træt i dag, og den står på familiefest med grill (held og lykke - det kommer til at pisse ned...)
Nu venter opvasken, der er betragtelig til morgen...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#154, Det er jo et Iransk nummer.. det er nok noget som koster dig penge, hvis du tager den.
Nu sidder jeg og venter på at klokken bliver 13.. hvorefter turen til til Esbjerg med lidt arbejde, derefter er det endelig weekend!! senere i dag, står den på hyggelig middag med en veninde, i morgen.. polterabend for min storebror, søndag bliver bare en generel afslapnings dag..
Mandag, der begynder jeg så på mit svendeprøve projekt.
Sikke en lys fremtid jeg går i møde :-)
og om en time kommer slagteren med middagsmaden ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#151 dyg 19 år siden
#152 davenport 19 år siden
"skrivebord" = køkkenbord..
Computeren (duh!!), nye underbukser, for lidt prince, en dametaske (ikke min), men pung (min!!), elastiksnor til at baske fluer med, plante..
http://img205.imageshack.us/img205/8223/dsc00294cl...
Køleren - øl til en formiddag, kød af oksecoulotte (under staniolen), diverse produkter som jeg ikke har set på længe, ½ dåse whiskas (middagsmad), 1 cola som er sneget sig ind igen... hmmmm...
Fuck jeg er træt i dag, og den står på familiefest med grill (held og lykke - det kommer til at pisse ned...)
Nu venter opvasken, der er betragtelig til morgen...
#153 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#154 dyg 19 år siden
#155 MadMartigan 19 år siden
#156 MadMartigan 19 år siden
Pyha, der er længe til kl. 13.00!
#157 filmz-herskegut 19 år siden
Nu sidder jeg og venter på at klokken bliver 13.. hvorefter turen til til Esbjerg med lidt arbejde, derefter er det endelig weekend!! senere i dag, står den på hyggelig middag med en veninde, i morgen.. polterabend for min storebror, søndag bliver bare en generel afslapnings dag..
Mandag, der begynder jeg så på mit svendeprøve projekt.
Sikke en lys fremtid jeg går i møde :-)
og om en time kommer slagteren med middagsmaden ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#158 DarkLight 19 år siden
Lev mens du gør det
elsk mens du tør det
#159 filmz-ataris 19 år siden
#160 filmz-herskegut 19 år siden
Nik & Jay
Disease detected!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.