Jeg er lige blevet vækket af genboen. Han ville hente det vikingespil jeg havde stående. Nå må hellere stå op og hjælpe dem med at drikke nogen øl. Der er grill aften herude i aften. til spørgsmålet om hvor mange kilo kød han havde købt, svarede slagteren: "Mange og jeg er ikke færdig med at købe endnu!" Det var så i går aftes. Det bliver satme godt.
Jeg er lige kommet hjem fra en uges skriveværksted på Testrup højskole. Det er anden gang, jeg er afsted, og det var lige som sidst virkeligt udbytterigt. Lækker mad, gode undervisere, spændende foredragsholdere, og jeg fik skrevet en masse. Årets højdepunkt var klart foredraget med Jørgen Leth i går, hvor han bl.a. snakkede om sine film og sit æstetiske udgangspunkt og viste den sjældne "Motion Picture". Anbefales til andre, der skriver seriøst.
(... nævnte jeg, at der typisk er 70% kvinder på den slags kurser? ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Sidder og roder med noget design til min hjemmeside. Problemet er at jeg altid synes det er sjovest at designe hjemmesiden fremfor at kode den, så når jeg når til kode-delen og selve implementeringen, er jeg blevet træt af designet og ønsker derefter at designe en ny hjemmeside. Men denne gang vil jeg prøve at holde mig til et simpelt design, der tilgengæld ikke kræver kode for at blive opdateret. Mit problem nr.2 er nemlig at jeg ikke gider at lave html-sider med links og billeder dertil hver gang jeg opdaterer hjemmesiden, hvilket så ender i at jeg aldrig får hjemmesiden opdateret. Men nu skal det så være anderledes... forhåbentlig.
Er lige kommet kommet tilbage fra førnævnte grill aften. Er pænt beruset, men det skal ikke forhindre mig at lave et indlæg.
Aftenen er forløbet med masser af Carlsberg, fisk og kød. faktisk var der ca. 4kg kød til hver! Der er blev levnet ca. 6kg. Nu skal jeg bare i seng og vendte på tømmermændene i morgen. Det hjælper dog lidt (meget) at kæresten kommer forbi.
Har købt cola og chips til morgendagens F1 løb.
Stavefejl og ligenede tilskriver jeg min nuværende brandert!
#171 Scherlund 19 år siden
Jeg er lige blevet vækket af genboen. Han ville hente det vikingespil jeg havde stående. Nå må hellere stå op og hjælpe dem med at drikke nogen øl. Der er grill aften herude i aften. til spørgsmålet om hvor mange kilo kød han havde købt, svarede slagteren: "Mange og jeg er ikke færdig med at købe endnu!" Det var så i går aftes. Det bliver satme godt.
#172 filmz-Le Samouraï 19 år siden
(... nævnte jeg, at der typisk er 70% kvinder på den slags kurser? ;-)
#173 Corgan 19 år siden
Sidder og roder med noget design til min hjemmeside. Problemet er at jeg altid synes det er sjovest at designe hjemmesiden fremfor at kode den, så når jeg når til kode-delen og selve implementeringen, er jeg blevet træt af designet og ønsker derefter at designe en ny hjemmeside. Men denne gang vil jeg prøve at holde mig til et simpelt design, der tilgengæld ikke kræver kode for at blive opdateret. Mit problem nr.2 er nemlig at jeg ikke gider at lave html-sider med links og billeder dertil hver gang jeg opdaterer hjemmesiden, hvilket så ender i at jeg aldrig får hjemmesiden opdateret.
Men nu skal det så være anderledes... forhåbentlig.
#174 Scherlund 19 år siden
Aftenen er forløbet med masser af Carlsberg, fisk og kød. faktisk var der ca. 4kg kød til hver! Der er blev levnet ca. 6kg. Nu skal jeg bare i seng og vendte på tømmermændene i morgen. Det hjælper dog lidt (meget) at kæresten kommer forbi.
Har købt cola og chips til morgendagens F1 løb.
Stavefejl og ligenede tilskriver jeg min nuværende brandert!
#175 Scherlund 19 år siden
Marinaden bliver stillet frem
Kan i grillen
Det I ser er som sagt kun en brøkdel af det kød der var købt ind til lejligeheden.
#176 filmz-sanjo 19 år siden
#177 dyg 19 år siden
#178 davenport 19 år siden
#179 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#180 filt 19 år siden