Er ved at gå ud af mit gode skind. Har lige brugt 2 timer på at få en printer til at skrive ud fra et DOS program i WinXP. Kun for at skrive en side ud og nu er toneren så tom. Typisk. Så jeg kan så ikke få lavet det bogføring, som skal afleveres inden ugen er omme, før jeg kommer tilbage til Odense på torsdag.
Er på ferie hjemme hos mine forældre i Sennels (nordvestjylland). Det er nu rart nok at man ikke selv skal sørge for mad og vaske tøj og lignende ting i et par uger.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Sidder lige og læser op på de sidste par dage. (Jeg er jo Filmz-bagefter) Ellers koger jeg kartofler fra egen have, og skal have en god steak til. + egen purløg og smør. Har heldigvis en uges ferie mere, så der skal jo laves hus og hjemmebio, men i aften/nat vil jeg se nogle film og drikke mig nådigt stiv.. Kæresten skal arbejde fra imorgen kl. 7.00 og der hersker en vis utilfredshed i hjemmet (:D)
Life is STILL grand!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Bestemt. Synes også man skal gå så gruelig meget igennem før man kan holde fri. De sidste 14 dage har været alene, så meget slappen af har der ikke været. Folk finder åbenbart på masse sjove ting når de har god til. Det var været alt fra BizTalk til embedded dos og defekte mønttelefoner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#51 Scherlund 19 år siden
#52 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#53 Captain Vallo 19 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#54 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 filmz-Bruce 19 år siden
#56 davenport 19 år siden
(Jeg er jo Filmz-bagefter)
Ellers koger jeg kartofler fra egen have, og skal have en god steak til. + egen purløg og smør.
Har heldigvis en uges ferie mere, så der skal jo laves hus og hjemmebio, men i aften/nat vil jeg se nogle film og drikke mig nådigt stiv..
Kæresten skal arbejde fra imorgen kl. 7.00 og der hersker en vis utilfredshed i hjemmet (:D)
Life is STILL grand!
#57 DarkLight 19 år siden
Fredag:
Ude hos en veninde og boltre sig i 2500 Mame spil på en xbox.
Lørdag:
- Gladiator
- Grosse Point Blank
- Nyde mit nye setup med tv-bord. Billeder når jeg kommer hjem.
- I byen
Søndag:
- av av av
- Grille hos de grå.
#58 davenport 19 år siden
Det lyder som en tiltrængt ferie du skal ha..
#59 DarkLight 19 år siden
De sidste 14 dage har været alene, så meget slappen af har der ikke været. Folk finder åbenbart på masse sjove ting når de har god til.
Det var været alt fra BizTalk til embedded dos og defekte mønttelefoner.
#60 davenport 19 år siden