Gravatar

#61 DarkLight 19 år siden

Synes det ville være pinligt hvis jeg begyndte at poste flere gange efter hinanden :)
Men nogle skal jo holde hjulene igang :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#62 davenport 19 år siden

Danmarks rygrad :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#63 MadMartigan 19 år siden

Total dødt, lige som på arbejdet, der sker bare nada, og det gør det ikke lige frem til en hurtigere dag...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#64 DarkLight 19 år siden

We hardly break under pressure :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#65 davenport 19 år siden

Jeg sidder lige og kværner dåsebajer. Jeg nåede sku ikke længere end mit køkkenbord i dag, og her bliver jeg. Man kan efterhånden se min røv i sædet nu.
Hvem gider solen??? Øllene er lige bag mig i køleren, og computeren er tændt... Men hvor er alle??
Jeg har fanme også fået skrevet nogle indlæg her idag, samt sat min blog op.

(I må gerne kommentere på den, gutter!!)

Fandens man er så doven...
Gravatar

#66 dyg 19 år siden

Jeg er da lige her, har netop bestilt nyt tastatur, som burde ankomme om 2-5 timer.

Baggrundsfarven i din blog er da godt nok meget grøn :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#67 cyberzed 19 år siden

Sidder og sveder som et svin på arbejdet, mens jeg glæder mig til at komme hjem og "lege" lidt med mit Nikon D70s jeg fik erhvervet mig i torsdags. Desværre er der også lige en 3-4 stykker jeg skal have ringet til i aften så det bliver nok ikke til så meget som forventet.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#68 davenport 19 år siden

Tja, det var hvad jeg sådan lige kunne finde. (Har ikke så meget forstand på det endnu..)
Gravatar

#69 DarkLight 19 år siden

Du kan støtte det danske via www.smartlog.dk
Du skal tilføje din blog på www.blogbot.dk for at få flere læsere.
Gravatar

#70 davenport 19 år siden

Jeg prøvede at tilføje den, men jeg forstår det altså ikke. Det er sådannoget programmørsprog med feeds og ting jeg ikke fatter, så den bliver bare hvor den er..

(Jeg er net-spasser.... bla....)

Skriv ny kommentar: