Det er lige lykkedes mig at downloade lidt musik fra bilka.dk - der blev for ca. 150kr blandet i form af: * Rasmus Nøhr - En Lykkelig Smutning * Mikael Simpson - De 10 Skud * Kenneth Bager - Framents From a Space Cadet * Luftkastellet Vol.1 - Compiled by Kenneth Bager * Nordstrøm - Dagdrømmer alle albums...
Og så blev det også lige til den utroligt fede sang Hess Is More - Yes Boss i både album og Kenneth Bager Rmx versioner. Lækker sang. :-)
Glæder mig til at få det hørt igennem. Det er musik jeg længe har ønsket mig men ikke lige haft 150kr/album til at "prøvelytte"... Ville dog stadig nok gerne have dem som rigtige cd'er hvis jeg synes godt om dem, men nu må vi se...
Tænk hvis det var så billigt normalt at downloade musik - det ville da totalt forandre den måde folk lytter til musik på. Og hvor ville man få udviddet sin horisont noget mere ved bare at prøve løs. Og IMHO ville de stadig tjene rigeligt med penge. Lige nu har de fx tjent 150kr på mig som jeg ellers ikke havde brugt... Fair nok jeg har også fået mange numre for pengene, men når det nu netop er musik jeg gerne vil prøvekøre fordi jeg ikke med sikkerhed ved at det er noget for mig alt sammen, så er det jo også fint nok. Gider sgu ikke giver 150kr/album når jeg ikke er sikker på hvad det er. :-)
Pak dine ting sammen og bare gå ud af døren, imens du råber "ses imorgen". Forvirringen vil være total og ingen ved Hvad de skal gøre, så derfor sker der ingenting ved det. :)
# 125 -
Hvem lurer du på ? Er det blondinen overfor der tar' skumbad uden at trække gardinerne for. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg sidder lige og glæder mig over at jeg ikke er i TDC længere, da jeg læste at der har været over 9000 lynnedslag i nat og der helt sikkert er masser af telefonlinier og centraler der er døde.
#121 McPeter 19 år siden
* Rasmus Nøhr - En Lykkelig Smutning
* Mikael Simpson - De 10 Skud
* Kenneth Bager - Framents From a Space Cadet
* Luftkastellet Vol.1 - Compiled by Kenneth Bager
* Nordstrøm - Dagdrømmer
alle albums...
Og så blev det også lige til den utroligt fede sang
Hess Is More - Yes Boss
i både album og Kenneth Bager Rmx versioner. Lækker sang. :-)
Glæder mig til at få det hørt igennem. Det er musik jeg længe har ønsket mig men ikke lige haft 150kr/album til at "prøvelytte"... Ville dog stadig nok gerne have dem som rigtige cd'er hvis jeg synes godt om dem, men nu må vi se...
Tænk hvis det var så billigt normalt at downloade musik - det ville da totalt forandre den måde folk lytter til musik på. Og hvor ville man få udviddet sin horisont noget mere ved bare at prøve løs. Og IMHO ville de stadig tjene rigeligt med penge. Lige nu har de fx tjent 150kr på mig som jeg ellers ikke havde brugt... Fair nok jeg har også fået mange numre for pengene, men når det nu netop er musik jeg gerne vil prøvekøre fordi jeg ikke med sikkerhed ved at det er noget for mig alt sammen, så er det jo også fint nok. Gider sgu ikke giver 150kr/album når jeg ikke er sikker på hvad det er. :-)
#122 filmz-Kadann 19 år siden
#123 dyg 19 år siden
#124 davenport 19 år siden
How do I get out´a this chickenshit outfitt??
Gider ikke mere..
#125 elwood 19 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#127 NightHawk 19 år siden
Pak dine ting sammen og bare gå ud af døren, imens du råber "ses imorgen". Forvirringen vil være total og ingen ved Hvad de skal gøre, så derfor sker der ingenting ved det. :)
# 125 -
Hvem lurer du på ? Er det blondinen overfor der tar' skumbad uden at trække gardinerne for. ;)
#128 filmz-Kadann 19 år siden
#129 elwood 19 år siden
Men ellers så lurer jeg bare generelt 8-)
Med hensyn til min lejlighed og luren, så mangler jeg stadig min udsigts kikkert ala. Sliver hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#130 Bates 19 år siden
Så nu skal jeg bare hen på og ligge sofaen og se film hele dagen! :)