Gravatar

#111 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidder og ser Backdraft: 2-Disc Anniversary Edition :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#112 elwood 19 år siden

Yes så fik 3+ law and order sendt igen her om natten ahh nu er jeg i godt selskab med Jerry Orbach, farvorite crime investigator 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 112 Det ser ud til vi er de eneste natteravne i dag ;) ... sidder og nyder Diana Krall seneste album til lidt natmad :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#114 NightHawk 19 år siden

Skal til at se "24 Timer", efterfulgt af "Cedric" og måske "Punk'd".

# 113 -

Er det nye numre eller gamle klassikere hun synger/spiller på sit nye album og hvordan er hendes julealbum forøvrigt ? Går kraftigt og overvejer at købe det nu, hvor December lurer lige om hjørnet :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#115 elwood 19 år siden

#114 Det er gamle Klassiker, som hun fortolker, og det gør hun sku rigtig godt, især er jeg hel vild med hendes udgave af Come Dance With me.

Hendes Julealbum er en fryd for øregangen efter min mening, jeg sætter den altid på når jeg skal igang med at julepynte i lejligheden, ahh så bliver det sku ikke meget bedre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#116 davenport 19 år siden

Jeg er lige mødt på arbejde (og filmz) igen efter at have været syg siden tirsdag aften.
Jeg er stadig syg. Har feber og koldsveder, dertil hoste og diverse andre lækre ting, der forlader kropsåbninger.
Men kan ikke blive ved at være syg fra arbejde..

Havde samtale med min chef i morges om et koordinator-job, som jeg har foreslået ham at oprette, med mig som ansat.
(Motivationskurser og power points osv.)
Han havde ikke penge til at gøre det, selvom han godt kunne se idéen i det :(
Der opstår måske en stilling i vores webafdeling, hvor jeg kunne indkoorporere det, så han ville tale med socialdirektøren om det.
Nu får jeg at se...

..Panodil virker ikke...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#117 filmz-Bruce 19 år siden

#116 Brug Ibubrufen!

Lige blevet færdig med en præsentation på engelsk for nogle norske pinger og det gik excellent. Superglad nu og klar til at se film :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#118 McPeter 19 år siden

#116 - jeg har nogle 50 og 100mg stikpiller fra sidste sommer hvor jeg havde kraftige galdestensanfald. De tager det meste af smerten (og bevistheden) fra dig. Prøv at hør din læge om du ikke må få sådan nogle? ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#119 NightHawk 19 år siden

# 115 -

Jamen det lyder jo rigtig godt. Så kan jeg jo passende gå ned og bruge det gavekort til Fona, jeg fik af min farmor i fødselsdagsgave her i weekenden, på de to cd'er. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#120 DarkLight 19 år siden

A woman is the most fiendish instrument of torture ever devised to bedevil the days of man.

*piv*
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: