#137 jeg har nu en drøm om hun banker på med sit klaver en dag, og giver intim koncert hehe.
Ahh nu må hun lige få overstået den graviditet, og så komme sig lidt, så hun kan turneer igen, og så satser jeg på Crystalstar1200 giver lyd fra sig når hun dukker op i Danmark igen.
Btw lige kommet hjem fra Netrom1, som husede "mødeaften" for lonetower visuals, dvs. vi sad og snakkede og hyggede os bare generelt, vi havde besøg af nogle andre filmmager om man vil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så har jeg lige fået bestilt en billet hos dsb til Århus imorgen. Det er da noget af en kompliceret sag at bestille sådan noget. Men jeg har så heller ikke kørt med tog i de sidste ca. 10 år.
Så må vi se hvor længe de gider at være forsinket i morgen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Mine kære venner Elwood og Bruce, jeg tror ikke hun er en dame som lader sin graviditet komme i vejen for fx en pladeudgivelse, hvilket hendes seneste udgivelse er et godt bevis på.
Jeg skal nok sige til når hun giver en lyd fra sig når hun er på vej :o) Persoligt tror ikke på at det bliver i Jylland, men man kan aldrig jo aldrig vide nu hvor hun har været i København så mange gange, men uanset hvor hun kommer skal jeg ind og hører hende, for uanset om hun spiller et stort eller lille sted, har hun en fantastisk evne til at have publikum i sin lune hånd og sikre man får en fremragende oplevelse, uanset hvor man sidder eller står, hvilket hendes koncert i Tivoli var et fremragende eksempel på.
Husker tydeligt også da hun var her første gang, i Jazzhouse, som slet ikke var fyldt op, men alligevel lod hun sig ikke påvirke, men gav os en meget nærværende koncert.
#141 filt 19 år siden
BTW, you got mail.
#142 elwood 19 år siden
Ahh nu må hun lige få overstået den graviditet, og så komme sig lidt, så hun kan turneer igen, og så satser jeg på Crystalstar1200 giver lyd fra sig når hun dukker op i Danmark igen.
Btw lige kommet hjem fra Netrom1, som husede "mødeaften" for lonetower visuals, dvs. vi sad og snakkede og hyggede os bare generelt, vi havde besøg af nogle andre filmmager om man vil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 filmz-jonasgr 19 år siden
Men jeg har så heller ikke kørt med tog i de sidste ca. 10 år.
Så må vi se hvor længe de gider at være forsinket i morgen.
'Cause I'm evil"
#144 filmz-Narniabæver 19 år siden
#145 filmz-Bruce 19 år siden
#146 elwood 19 år siden
Går ud fra det DK vi snakker om hehe.
#147 filmz-Bruce 19 år siden
#148 elwood 19 år siden
Men hun har f.eks. før været i vejle mener jeg det var.
#149 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg skal nok sige til når hun giver en lyd fra sig når hun er på vej :o) Persoligt tror ikke på at det bliver i Jylland, men man kan aldrig jo aldrig vide nu hvor hun har været i København så mange gange, men uanset hvor hun kommer skal jeg ind og hører hende, for uanset om hun spiller et stort eller lille sted, har hun en fantastisk evne til at have publikum i sin lune hånd og sikre man får en fremragende oplevelse, uanset hvor man sidder eller står, hvilket hendes koncert i Tivoli var et fremragende eksempel på.
Husker tydeligt også da hun var her første gang, i Jazzhouse, som slet ikke var fyldt op, men alligevel lod hun sig ikke påvirke, men gav os en meget nærværende koncert.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#150 filmz-Narniabæver 19 år siden