Jeg er ved at læse The Siege of Krishnapur. Egentlig en ganske god bog, der dog tager lidt lang tid om at fange en. Fin at læse, men hvor er det dog demotiverende at den skal være læst til i morgen tidlig. Har fået læst 75 sider i dag indtil videre, 66 to go...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Er lige kommet hjem fra Århus for en times tid siden og DSB var såmænd kun 10 minutter forsinket. Der er dog en del forskel på togene skal jeg love for.
Det første tog lignede noget de lokale skinheads drev. Det andet var som skudt ud af Maersk Møllers pengepung.
Og så var der lige massedemonstration i Århus og vel også i resten af landet, så busserne kørte af h... til. Fedt at have en demonstration og en moddemonstration hmm man skulle tro de gik i børnehave dem der arrangerede sådan noget. De skader i hvert fald mere end de gavner og lammer til gengæld også hele trafikken.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
sitter på skolen og er ved at lægge sidste hånd på vores startprojekt.... *knurre* det bliver godt tror jeg... Desværre skal der også laves en rapport om projektstyring dertil, og det er virkelig dødens pølse..... Heldigvis er vi i god tid... skal først aflevere fredag til middag...!
Glæder mig til vi er færdige...så tror jeg jeg kan høre en lille film ligge og kalde...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#75 & #76 Jamen, jeg har intet at bruge det. Ikke engang min lærer kan give mig en fornuftig forklaring på, hvorfor det fag er nødvendigt ;) Nå, men nu har jeg da fået oplægget til min næste eksamensopgave, som skal afleveres i marts måned, så den er jeg gået i gang med. Den handler i det mindste om dyr :) Jeg skal skrive om katte med udgangspunkt i dyrevelfærd og adfærdsberigelse, med fokus på fedme :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Jeg har lige set "The Fast and The Furious: Tokyo Drift", ganske som jeg forventede, var historien så tynd at selv en lille dreng fra Somalia virker som Jabba The Hutt i forhold til, skuespillerne var selvfølgelig også ganske ligegyldige.. men, hvis man ignorerer historien og ser dem som en liveudgave af "Need for Speed", så er det faktisk moderat underholdende. At denne film så også bød på japanske piger i så korte nederdele, at det burde være forbudt ved lov, gjorde jo kun sagen bedre.
Det skal dog siges, at jeg ikke har tænkt mig at gense filmene eller købe dem.. heh
#158 Jeg så den også en søndag formiddag for ikke at spilde en søndag aften på den. Den har ikke meget at byde på, dog er jeg lidt spændt på at se hvad Lucas Black (II) kommer til at byde i fremtiden. Han virkede lovende i Friday Night Lights synes jeg.
#151 lagoni 19 år siden
#152 Martindan 19 år siden
vask op, læs politiken, slap af, gå i seng
#153 filmz-jonasgr 19 år siden
Det første tog lignede noget de lokale skinheads drev. Det andet var som skudt ud af Maersk Møllers pengepung.
Og så var der lige massedemonstration i Århus og vel også i resten af landet, så busserne kørte af h... til. Fedt at have en demonstration og en moddemonstration hmm man skulle tro de gik i børnehave dem der arrangerede sådan noget. De skader i hvert fald mere end de gavner og lammer til gengæld også hele trafikken.
'Cause I'm evil"
#154 mini_jette 19 år siden
Glæder mig til vi er færdige...så tror jeg jeg kan høre en lille film ligge og kalde...
#155 davenport 19 år siden
http://www.2flashgames.com/f/f-616.htm
En version af Scorched Earth, som er lige til at gå til.
Det laver jeg nemlig!!
#156 filmz-Asta 19 år siden
Nå, men nu har jeg da fået oplægget til min næste eksamensopgave, som skal afleveres i marts måned, så den er jeg gået i gang med. Den handler i det mindste om dyr :)
Jeg skal skrive om katte med udgangspunkt i dyrevelfærd og adfærdsberigelse, med fokus på fedme :)
#157 cyberzed 19 år siden
#158 filmz-Kadann 19 år siden
Det skal dog siges, at jeg ikke har tænkt mig at gense filmene eller købe dem.. heh
#159 cyberzed 19 år siden
#160 filmz-Kadann 19 år siden
Den har jeg så ikke set.. men er det kun mig, eller minder han om Hugh Jackman i visse situationer?