Gravatar

#201 filmz-Asta 19 år siden

#200 Det er da det der gør at de vildt nuttede at se på :D Og så er den glad for at arbejde, så den burde være nem at træne :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#202 filmz-Asta 19 år siden

#196 Ej, din stakkel :( Det er da noget værer noget...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#203 McPeter 19 år siden

#202 - jo tak. Er også ret nede over det, selvom jeg nu ikke kan lade være med at smile lidt (skævt) over måden jeg opdagede det på imorges. Havde børstet tænder og skulle spytte, men ramte bare fuldstændigt skævt, men jeg lige nåede at tænke "hva faen?"... Må ha set ret sjovt ud... :-) Kommer lidt til at tænke på morgentis-scenen fra Me, Myself & Irene... :-)

Men fuck hvor er det dog nederen... øv øv øv...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#204 lagoni 19 år siden

Det lyder ubehageligt. Ikke at de er samme omstændigheder, men min søster blev opereret i køben i juni og har ikke så megen følelse i underlæben stadig - det går vist væk om "tja, nogle måneder, et halvt år, måske et års tid... Forhåbentlig...".
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#205 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 196 God bedring - håber det aftager sig hurtig !

Er lige blevet færdig med at bogføre og afstemme ... pyhhhha nu gider jeg ikke se flere tal i dag :o)

Gør klar til at lukke ned for weekenden !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#206 filt 19 år siden

#205, tal kan også være træls... medmindre de står på ends bankkonto og de ikke er negative. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#207 filmz-Bruce 19 år siden

#196 Puha, lyder ikke godt! God bedring herfra!

Ved at forberede mig til kursus jeg skal afholde mandag. Men fik da knebet et par bestillinger hjem undervejs :) Motion Pictures Masterpieces Collection og Reds 25th Anniversary Edition.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#208 Scherlund 19 år siden

#196 Også god bedring herfra. Tror jeg ville få et mindre angstanfald hvis det skete for mig.

Endelig har vi fået internet igen. Det har så taget dem 3 dage at skifte en fiberkonverter. Har sagt det før, men siger det igen: Dejligt at det er frivillige der styrer vores net forbindelse.

Ellers er jeg igang med at gøre mig klar til Årsfest på SDU. Der skal godt nok festes igennem. Håber at Boye og Boye vælger at sætte sig bag os igen. Det var godt nok sjovt at se de to prøve at drikke hinanden under :)
Gravatar

#209 Captain Vallo 19 år siden

Har bare haft en fed dag ...

Lige nu nyder jeg resten af den ved at sidde og chatte med en gammel ven, fra da jeg gik på high school i Chicago. Han sendte mig bla. et godt grin.
For gode mavemuskler: Lad denne mis spille fem minutter om dagen. (no pun intended)

Om lidt vil jeg gå hen og drikke et glas rødvin - flasken fra i forgårs skal jo snart tømmes - og ryge et par smøger mens jeg sender en kærlig tanke til de filmzfolk, der anbefalede mig, det der vil vente mig:
Jeg vil lytte til min første SA-CD: War of the Worlds.
Jeg glæder mig.

... og for at toppe det hele, så kom Carnivále S1 i dag. Gotta see what the fuss is all about.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#210 filmz-Asta 19 år siden

#209 Synes næsten at den er sødere, når dens hoved ikke hopper sindsygt rundt ;) :
http://www.evo.hr/cat/
Og denne er bare suspekt: http://www.stupidvideos.com/video/animal_humor/lau...

Nå, men har spist andebryst med big fries og god sovs, plus lidt grønt ;)
Og nu prøver jeg at beslutte mig for, om jeg skal se "Sjakalen" eller "40 Days and 40 Nights"....any sugestions?

Skriv ny kommentar: