Er kommet hjem fra Hamburg og selvom det er snart et døgn siden jeg sidst drak alkohol er jeg stadig lidt små-rundtosset. Har set første NFL-kamp på Zulu iaften - ganske spændende kamp med masser af turnovers og så har jeg fået brev om at jeg får dobbeltklip SU resten af året. :-D
Det er mandag morgen... Underlig start på dagen: Ny ansat på mit kontor. Hun viser sig at være min gamle udlejer (Som jeg vidst stadig skylder 200,-) Og elektrikkeren der skal ordne vores udbygning på Jobcenteret, er Søren fra min gamle folkeskoleklasse... It´s a small world..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#61 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sidder og vaagener op til Diana Krall efter en god aften i byen med min dejlige kone, som blev lidt sen :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#62 filmz-Kadann 19 år siden
Oh man, det skulle jeg ha' vidst, så jeg kunne have givet dig penge med. :)
#63 filmz-Narniabæver 19 år siden
Men nu kan jeg ikke finde videoerne i nogen danske butikker her i Jylland, de havde nogen i Esbjerg.
#64 filmz-incubus 19 år siden
#65 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 Martindan 19 år siden
#67 McPeter 19 år siden
#68 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Er ;ige kommet hjem fra endnu en middag hos svigermor - puuuha godt det ikke er hver dag for saa ville det ende med at jeg tog 20 kg paa :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#69 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg mangler bare sæson 8 og 9, men jeg mener ikke at sæson 9 er udkommet endnu. :)
#70 davenport 19 år siden
Underlig start på dagen:
Ny ansat på mit kontor. Hun viser sig at være min gamle udlejer (Som jeg vidst stadig skylder 200,-)
Og elektrikkeren der skal ordne vores udbygning på Jobcenteret, er Søren fra min gamle folkeskoleklasse...
It´s a small world..