Sidder og kæmper med en fysikrapport. Vi startede med undervisningen i fredags, og skal aflevere den på fredag! De er raplende vanvittige inde i Undervisningsministeriet, når de forventer at man skal lære fysik/kemi på 1 1/2 måned! Nå, me så kan jeg da stresse lidt over det.... ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#73 Nu skal du ikke være så kæk ;) Jeg aner ikke engang hvad jeg skal bruge fysik/kemi til...jeg tror ikke at det er en forudsætning at kunne det, for at arbejde i en dyrehandel ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#74 Det er jo også et spørgsmål om basisviden til at supplere andre fag med vil jeg antage, det er nok begrænset hvor meget fysik/kemi der skal til for at f.eks. beregne Wright indavls-korrificient
Har lige fået løn, så har derfor lige bestilt Fellowship of the Ring: Complete Recordings 3 CD + 1 DVD hos axelmusic til 399,- Kunne godt nok få den for ca. 340kr hos en af amazons underleverandører, men vil godt betale de 60kr extra for at være sikker på jeg har axels gode kundeservice - bare i tilfælde af noget skulle være gået galt. :-)
Kom lige i tanke om noget jeg så i Føtex i dag og leder nu efter oversættelse/forklaring. Ved en stand med noget ostehalløj fra Den Leende Ko (mener jeg den hedder, den der røde ko med øreringe af ost...), var der en reklame for noget/nogen der hed "Pik & Croq". Nogen der ved hvad/hvem det er...?
edit: nm, det ser ud til det er dette. Lagde ikke mærke til navnet på selve produktet, så navnet er da heldigvis blevet ændret herhjemme. De burde måske lige ha' kigget på deres standere også...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#71 Martindan 19 år siden
er lige vågnet, har en uges ferie endnu......
så burde købe noget morgenmad.
#72 filmz-Asta 19 år siden
#73 cyberzed 19 år siden
#74 filmz-Asta 19 år siden
#75 davenport 19 år siden
#76 cyberzed 19 år siden
#77 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#78 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har smidt dig en privatbesked. :)
#79 McPeter 19 år siden
Fellowship of the Ring: Complete Recordings 3 CD + 1 DVD
hos axelmusic til 399,-
Kunne godt nok få den for ca. 340kr hos en af amazons underleverandører, men vil godt betale de 60kr extra for at være sikker på jeg har axels gode kundeservice - bare i tilfælde af noget skulle være gået galt. :-)
#80 lagoni 19 år siden
edit: nm, det ser ud til det er dette. Lagde ikke mærke til navnet på selve produktet, så navnet er da heldigvis blevet ændret herhjemme. De burde måske lige ha' kigget på deres standere også...