Tilbage på arbejde ... suk ! ... Jeg har fuldstændig mistet gejsten … Føler mig …. Negativ ... Gal ... Ked af det ... Hva’ fa’en er det de gør ved mig ??? ... Skal holde mindst 5 timer endnu før jeg kan tage hjem … Suk ! ... Jeg har ikke følt mig så negativ siden min far døde – Øv ! Snøft ! Piv !
#181 det lyder ikke godt det der, ved ikke hva jeg skal sige cheer up indtil du får fri, og så sørg for at slappe rigtig af når du kommer hjem, andet kan jeg ikke rigtig sige ehmm jeg ordinere noget DK til øregangen...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#181 Så må du tage de hårde midler i brug. Koncentrer dig om jobbet og blæs de andre et stykke. Ignorer dem. De skal ikke få dig ned. Det vil sikkert irritere dem, hvis du går og er glad for dig selv og gives a rats ass med dem! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 184 Prøver, men det er hårdt når man sidder i storrums kontorlandskab, for man får negative bølger hele vejen rundt.
Problemet er at jeg slet ikke er herre længere over min egen hverdag og opgaver længere, det ene øjeblik vil de gerne give mig nye, det næste giver de dem til andre. Jeg kan slet ikke forudse en time frem og det er utrolig stressende og med til at skabe en rigtig dårlig stemning.
Men de skal ikke få mig ned, lige meget hvad de prøver !
Jeg sad igår og læste job annoncer og det ser ud til, at jeg kan få betydelig bedre løn og sikkert bedre opgaver, hvis jeg søger væk, så i aften vil jeg se nærmere på hvordan jeg udnytter diverse baser bedst muligt.
Det er faktisk en ret trist udvikling herinde, for blot få år siden gik alt ting så godt, men så fik vi ny regering og en del omorganisering - Øv !
#185 ja jeg heller ikke hel tryg ved alt de her Regions Fis, som sker for tiden, jeg har ny arbejds plads i Horsens næste år (bare rolig jeg flytter sku ikke til Horsens) og vi ved ikke noget som helst om hvad vi skal lave der ude, andet5 end jeg sidder i It drift afdelingen.
Men min holdning er jeg giver det en chance, og så ser jeg hvo'en det går, går det skidt, så bliver jeg indtil jeg finder noget nyt. fordi jeg skal ikke ud og være arbejds løs igen, det er ikke sjovt i længden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, arbejdsløs er også det sidste jeg ønsker at være !
De sidste 3 år har jeg været kasteboldt mellem 4 afdelinger. I starten var det udviklende, men efterhånden er der ikke rigtig nogen som vil have mig med i projekter for de ved ikke hvorlænge jeg er det ene eller det andet sted, så nu får en mellemleder lov til at køre mig rundt og give mig alt det de andre ikke gider, hvilket får mig til at føle mig som en skraldespand.
Igen i år gjorde de det igen, mens jeg var på ferie, fratog de mig forskellige opgaver fra mig uden at informere mig da jeg kom hjem. Så igen vendte jeg hjem til en gang lort og utilfredse kunder, for de havde heller ikke gjort noget i de sager der var blevet rykket for. Så endnu engang står jeg med en masse skidt, skabt af dem. Men hvem var det lige som tog over i sommers, da de var på ferie ??? Hvem var det som forsøgte at redde dem ??? ... Nej ærligt talt nu gider jeg bare ikke mere :(
#181 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#182 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#183 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#184 filmz-Bruce 19 år siden
#185 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Problemet er at jeg slet ikke er herre længere over min egen hverdag og opgaver længere, det ene øjeblik vil de gerne give mig nye, det næste giver de dem til andre. Jeg kan slet ikke forudse en time frem og det er utrolig stressende og med til at skabe en rigtig dårlig stemning.
Men de skal ikke få mig ned, lige meget hvad de prøver !
Jeg sad igår og læste job annoncer og det ser ud til, at jeg kan få betydelig bedre løn og sikkert bedre opgaver, hvis jeg søger væk, så i aften vil jeg se nærmere på hvordan jeg udnytter diverse baser bedst muligt.
Det er faktisk en ret trist udvikling herinde, for blot få år siden gik alt ting så godt, men så fik vi ny regering og en del omorganisering - Øv !
#186 elwood 19 år siden
Men min holdning er jeg giver det en chance, og så ser jeg hvo'en det går, går det skidt, så bliver jeg indtil jeg finder noget nyt. fordi jeg skal ikke ud og være arbejds løs igen, det er ikke sjovt i længden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#187 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
De sidste 3 år har jeg været kasteboldt mellem 4 afdelinger. I starten var det udviklende, men efterhånden er der ikke rigtig nogen som vil have mig med i projekter for de ved ikke hvorlænge jeg er det ene eller det andet sted, så nu får en mellemleder lov til at køre mig rundt og give mig alt det de andre ikke gider, hvilket får mig til at føle mig som en skraldespand.
Igen i år gjorde de det igen, mens jeg var på ferie, fratog de mig forskellige opgaver fra mig uden at informere mig da jeg kom hjem. Så igen vendte jeg hjem til en gang lort og utilfredse kunder, for de havde heller ikke gjort noget i de sager der var blevet rykket for. Så endnu engang står jeg med en masse skidt, skabt af dem. Men hvem var det lige som tog over i sommers, da de var på ferie ??? Hvem var det som forsøgte at redde dem ??? ... Nej ærligt talt nu gider jeg bare ikke mere :(
#188 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg krydser fingre for dig herfra. :)
Se at komme ud af den rotterede og få dig et job hvor de sætter pris på dig. :)
#189 dyg 19 år siden
Nah, det går nok altsammen, ellers må jeg jo bare blive avisbud :]
#190 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sorry folks - jeg er så negativ - det er slet ikke mig - Grrrrr !