Arrangementet finder sted i BioCity Århus tirsdag d. 31. oktober kl. 18.45. Der er ekstrem høj sikkerhed omkring denne film, fordi vi viser den før verdenspremieren 3. november. Det vil derfor være forbudt at medtage alt elektronisk udstyr til forestillingen. Alt elektronisk udstyr vil bliver indsamlet og opbevaret under forestillingen (mobiltelefoner, kameraer, MP3-afspillere osv.). Der vil være metaldetektor ved indgangen og salen bliver overvåget. Vi beder derfor alle gæster om at komme i GOD TID, da det kan tage tid at komme igennem sikkerhedskontrolen!
Det da første gang jeg høre yderligheder som dette, virker mere som en spøg for mig.
Jeg skal self. se filmen, men jeg vil nu ikke se den i total overvågning 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 DarkLight 19 år siden
Ellers har Salto jo altid en god Porse fra fad :P Og så kan jeg fortælle at jeg er faldet ret hårdt for Stone Ale. Uhmm.
#12 cyberzed 19 år siden
#13 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#14 filmz-Kadann 19 år siden
Lød som min dag i går.
#15 filmz-Bruce 19 år siden
#16 filmz-Mifan 19 år siden
#17 cyberzed 19 år siden
#18 filmz-Kadann 19 år siden
#19 elwood 19 år siden
Tjek Borats egen hjemmeside på www.borat.dk
Arrangementet finder sted i BioCity Århus tirsdag d. 31. oktober kl. 18.45.
Der er ekstrem høj sikkerhed omkring denne film, fordi vi viser den før verdenspremieren 3. november. Det vil derfor være forbudt at medtage alt elektronisk udstyr til forestillingen. Alt elektronisk udstyr vil bliver indsamlet og opbevaret under forestillingen (mobiltelefoner, kameraer, MP3-afspillere osv.). Der vil være metaldetektor ved indgangen og salen bliver overvåget.
Vi beder derfor alle gæster om at komme i GOD TID, da det kan tage tid at komme igennem sikkerhedskontrolen!
Det da første gang jeg høre yderligheder som dette, virker mere som en spøg for mig.
Jeg skal self. se filmen, men jeg vil nu ikke se den i total overvågning 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 dyg 19 år siden