Har afleveret og drukket de første øl, men nu overvejer jeg at gå hjem i seng, har ondt i hovedet og føler det lidt som om der er en influenza på vej. Måske bare træthed.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Æv... vores vejleder har læst vores projekt igennem for indhold/rød tråd etc, men han har kun læst de første 40 sider af 110 grundigt. Vi havde regnet med at bruge weekenden på at lave projektet HELT færdigt, så vi ku holde juleferie, men nu må vi vente til han har meldt tilbage på den udgave vi lige har sendt ham. :-(
Det gode er at jeg får mulighed for at kigge forbi en julefrokost iaften, samt rent faktisk holde weekend, men det betyder desværre ikke så meget lige nu i forhold til at blive færdig, færdig med mit afgangsprojekt...
Og så skal jeg også til begravelse for min veninde imorgen...
lige kommet hjem fra julefrokost, imorgen står den på julepyntning, yep jeg er altid sent ude med det, men min ven kommer forbi så det skal nok blive hyggeligt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og skriver 3.g opgave om Korstogene. Har skrevet 5 sider ud af 15. Den skal afleveres på onsdag, så hvis jeg bare holder mit minimum på tre sider om dagen skal det nok gå :)
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth? Saladin: Nothing....Everything! -Kingdom of Heaven
#1 chandler75 19 år siden
Drikker lidt kaffe, roder med lidt Filmz... bestiller konkurrencer, kigger nyheder, etc.
#2 elwood 19 år siden
ha en god weekend.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 dyg 19 år siden
#4 DarkLight 19 år siden
I morgen skal jeg desværre til begravelse.
#5 McPeter 19 år siden
Det gode er at jeg får mulighed for at kigge forbi en julefrokost iaften, samt rent faktisk holde weekend, men det betyder desværre ikke så meget lige nu i forhold til at blive færdig, færdig med mit afgangsprojekt...
Og så skal jeg også til begravelse for min veninde imorgen...
#6 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 anders the gamer 19 år siden
Har skrevet 5 sider ud af 15. Den skal afleveres på onsdag, så hvis jeg bare holder mit minimum på tre sider om dagen skal det nok gå :)
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
#8 filmz-harald123 19 år siden
#9 McPeter 19 år siden
#10 Bates 19 år siden
Den serie er genial. wow!