Ikke med vores gode vilje - det var desværre bare ikke muligt at finde en anmelder, der havde tid (flere af dem var også til Berlinalen - artikel følger).
Men i det mindste er der en konkurrence :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Den første pressevisning var i midten af januar. Måske i kunne overveje at melde jer på banen til begge visninger af en film. Men nok om mine gode råd jeg kunne bare godt tænke mig en anmeldelse her på sitet:)
Er i gang med at rydde op. Smide gamle ting ud, som jeg alligevel aldrig får brugt.
Det er en af de gode ting ved at skulle flytte, man får virkeligt ryddet ud i lortet. Utroligt så meget man kan få proppet ind på et lille 12m2 værelse.
Fik en ny cykel fra Billigcykel.dk i går, en Trek 6000. Desværre var den ikke samlet. Jeg samlede den hurtigt i går, og kørte den ned til cykelhandleren for at få den justeret i dag, men han kan først have den klar onsdag :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ved og gøre klar til Bif tur, først skal jeg en tur på Museet, og bagefter 23:30 smutter jeg en tur til de Fortabte Sjæles Ø, det skal nok blive en udemærket aften min ven og jeg får 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#91 DarkLight 18 år siden
#92 cyberzed 18 år siden
#93 jessup 18 år siden
#94 chandler75 18 år siden
Men i det mindste er der en konkurrence :)
#95 jessup 18 år siden
#96 lagoni 18 år siden
#97 dyg 18 år siden
Det er en af de gode ting ved at skulle flytte, man får virkeligt ryddet ud i lortet. Utroligt så meget man kan få proppet ind på et lille 12m2 værelse.
Fik en ny cykel fra Billigcykel.dk i går, en Trek 6000. Desværre var den ikke samlet. Jeg samlede den hurtigt i går, og kørte den ned til cykelhandleren for at få den justeret i dag, men han kan først have den klar onsdag :(
#98 chandler75 18 år siden
#99 filmz-Kadann 18 år siden
#100 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"