Har lige været i biografen (set The Last King of Scotland, rigtig god film) og er nu kraftig for et forbud mod teenagere i biografen - helt ærlig, det er en film om en vred diktator, hvorfor så hele tiden spørge "hvorfor skal ham der slås, er han sur..?"?. Og hvorfor tjekke sms'er, gå to på toilet under filmen (og selvfølgelig sad de midt i rækken og skulle forstyrre hele salen) og højlydt spørge om den er slut nu når der er sort skærm. Jeg fortryder jeg ikke sagde noegt til dem, men de snakkede mest når det var vigtige/kraftfulde scener og der ville et "shh" bare forstyrre mere. Jeg er 23 år og jeg føler mig gammel i forhold til dem, synes aldrig jeg oplevede folk snakke i biografen da jeg var yngre. Suk...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#85 Alvidende Anne...du burde da vide at man altid skal se den sene forestilling og man ikke skal se en film lige de første par dage efter premieren hvis man ikke kan abstrahere fra mor-fortæller-barn og unge-frk-min-total-nice-popmobil-er-bare-så-nuzzer-som-min-kæreste *GG* :D
Jeg har to gange på de 3-4 år, jeg har boet i Holstebro direkte bedt nogen om at lukke røven i biffen.
Jeg plejer at se den første forestilling, da det er billigst før kl 18 og der har jeg aldrig haft de problemer, sidste gang var ks og jeg faktisk de eneste i salen :) Den forestilling i dag var tilfældigvis også den første (og eneste), tænker lidt de teenagepiger var gået forkert, tænker de skulle ha' set Nat på museet, for de havde tydeligvis ingen ide om havd filmen handlede om. Tror de havde set billeder af McAvoy og han er jo bare nuzer.
Så blev det jo endelig fredag, og faktisk allerede weekend :-) I aften står den på reception nede i Club Mosaik i Odense, skal nok blive spændende at se hvor meget folkene i Odense kommer til at fyre den af :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg har lige dukket en fredagsøl, og ser frem til weekend her om 20 minutter.
Ellers er jeg igang med at rode lidt med en Dell D600 MythTV Ubuntu Frontend, der gerne skulle ende med at kunne afspille filer fra et Windows XP share.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Mener der var nogen herinde der snakkede om Oreos og at de ikke ku' fåes herhjemme, så vil lige sige at Alta har dem til 14 kr fra på søndag og at Netto vist har dem til en tyver i denne uge.
#81 cyberzed 18 år siden
#82 filmz-Kadann 18 år siden
:)
#81 -
Nej nej, jeg skal jo også have noget at lave på arbejdet. :-p
#83 cyberzed 18 år siden
#84 Captain Vallo 18 år siden
Det var han dengang ... There is still good in you. I can feel it.
;)
Jah...
Men fyren på billedet er 31.
Ham jeg kendte var kun 18.
=oP
Sidder netop nu og venter på at blive hentet af et par venner.
Vi har endelig fået taget os sammen til at se Apocalypto.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#85 lagoni 18 år siden
#86 cyberzed 18 år siden
Jeg har to gange på de 3-4 år, jeg har boet i Holstebro direkte bedt nogen om at lukke røven i biffen.
#87 lagoni 18 år siden
#88 filmz-herskegut 18 år siden
I aften står den på reception nede i Club Mosaik i Odense, skal nok blive spændende at se hvor meget folkene i Odense kommer til at fyre den af :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#89 DarkLight 18 år siden
Ellers er jeg igang med at rode lidt med en Dell D600 MythTV Ubuntu Frontend, der gerne skulle ende med at kunne afspille filer fra et Windows XP share.
#90 lagoni 18 år siden