Tilbage på pinden efter en uge i Norge med pulversne! Dejligt at dårlig kondi stadig opvejes af teknik, trods en fremskreden alder mod ét ben i graven!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#112 Arthritis kun i håndledene og lidt knirken i knæene (...hvis jeg skulle spille rollen som Clinten i Ørneborgen, ville jeg IKKE kunne snige mig ind på tyskeren bagfra ved radioen med mindre han spillede mega højt. Mine knæ ville overdøve alt) ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Skal ud til systematic i Århus om lidt, Der er åbenbart noget HP tapelibrary som fejler.. Jeg aner absolut intet om det, men jeg skal virke som en der ved alt om det, og kender produktet til mindste detalje.. Jo jo, det skal jo nok blive spændende...
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#118 Når alt andet fejler så bare gå mekaniker vejen.
Ha en snavseklud ved hånden, kom stille og rolig gående ind til skidtet, mens du tør hænderne i snavsekluden
Kig bekymret på det, gå så hen og giv et par små diskrete spark til maskiner-riget mens du siger noget i retning af "hm hm jo deett..." sig herefter nogfet i retningen af "puha, det bliver dyrt" mens du tager dig let til hovedet (her vil en kasket være rigtig god ide idet du kan rette lidt på den som om den er hel gal.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 filmz-Bruce 18 år siden
#112 cyberzed 18 år siden
#113 filmz-Bruce 18 år siden
#114 cyberzed 18 år siden
#115 filmz-Bruce 18 år siden
#116 dyg 18 år siden
#117 filmz-lbw 18 år siden
#118 filmz-herskegut 18 år siden
Jeg aner absolut intet om det, men jeg skal virke som en der ved alt om det, og kender produktet til mindste detalje..
Jo jo, det skal jo nok blive spændende...
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#119 elwood 18 år siden
Ha en snavseklud ved hånden, kom stille og rolig gående ind til skidtet, mens du tør hænderne i snavsekluden
Kig bekymret på det, gå så hen og giv et par små diskrete spark til maskiner-riget mens du siger noget i retning af "hm hm jo deett..." sig herefter nogfet i retningen af "puha, det bliver dyrt" mens du tager dig let til hovedet (her vil en kasket være rigtig god ide idet du kan rette lidt på den som om den er hel gal.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#120 filmz-herskegut 18 år siden
Hahaha :D Tror nok de ville glo lidt hvis jeg kom ned og gjorde sådan :P
Han må lige læse det her indlæg og slå et smut omkring server rummet :D
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.