#21 LOL mindre kan også gøre det ;o) Nej jeg må også snart selv dernedad. Der ryger et af de små glas i ugen, hos mig og det er sku’ for dyrt at gi’ 21,95 pr. glas!! Er samtidig total tørlagt af alt drikkeligt i dåser, så der må snart være basis for en tur!!!
Sjovt med de Tysklandsture! De få basører man sparer som benzinen ikke allerede har ædt op, dem æder man selv op i form af obligatoriske karry wurst og en masse slik, man ikke sku’ ha’ haft ;o) Men damn, det er go’ hygge :o)
Nå så blev det weeekend!!! Ka' I alle ha' en god af slagsen...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Er lige kommet hjem efter at være gået fra posthuset fordi postbudet i går kom ca. 6 timer før han normalt gør. Men alt det er glemt for nu sidder jeg og nyder min nye skærm til computeren. Lige nu sidder jeg med den der fornemmelse af at det skulle man have gjort for meget lang tid siden.
Nu mangler jeg bare at få bestilt resten af den nye maskine og så er jeg godt kørende i nogle år endnu.
Jeg sidder og venter på at viserne får sig sneget hen på 14.30, så jeg kan komme hjem. I dag: Fest v. kærestens familie, vi bliver hentet i bus, for vi er mange. (Håber også øllene er mange!) Jeg kommer sikkert rallende hjem i nat engang, og skal op i morgen og arbejde på hjemmet. (Reperationsøl!) Så familiefest igen i morgen aften. Det bliver en våd våd weekend det her!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 cyberzed 18 år siden
#22 filmz-Bruce 18 år siden
#23 cyberzed 18 år siden
#24 elwood 18 år siden
Hva har du af lærred ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#25 wiseguy 18 år siden
Nej jeg må også snart selv dernedad. Der ryger et af de små glas i ugen, hos mig og det er sku’ for dyrt at gi’ 21,95 pr. glas!! Er samtidig total tørlagt af alt drikkeligt i dåser, så der må snart være basis for en tur!!!
Sjovt med de Tysklandsture! De få basører man sparer som benzinen ikke allerede har ædt op, dem æder man selv op i form af obligatoriske karry wurst og en masse slik, man ikke sku’ ha’ haft ;o)
Men damn, det er go’ hygge :o)
Nå så blev det weeekend!!! Ka' I alle ha' en god af slagsen...
#26 filmz-Bruce 18 år siden
#24 Et Carada 104" BW 1.4 gain lærred.
#27 Scherlund 18 år siden
Nu mangler jeg bare at få bestilt resten af den nye maskine og så er jeg godt kørende i nogle år endnu.
#28 davenport 18 år siden
I dag: Fest v. kærestens familie, vi bliver hentet i bus, for vi er mange. (Håber også øllene er mange!)
Jeg kommer sikkert rallende hjem i nat engang, og skal op i morgen og arbejde på hjemmet. (Reperationsøl!)
Så familiefest igen i morgen aften.
Det bliver en våd våd weekend det her!
#29 Captain Vallo 18 år siden
Davenport & CyberZed...
I skal have mange tak for forsøget!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#30 wiseguy 18 år siden