Gravatar

#211 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 199 Shame on you, men det er jo en serie, som kun bliver bedre og bedre, så du kan glæde dig.

# 206 Så må du jo lade den side gå på indkøb med os tøser (evermind, Bruce og mig) næste gang du kommer til staden, på andet end arbejde eller kigge forbi til en hyggeaften, hos Bruce eller mig, da vi ikke bor så langt fra dit arbejde :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#212 davenport 18 år siden

Vores system og telefoner har lige været nede i en times tid. Så alt det der var åbent og som man arbejdede i er væk.
Hvorfor er kommunale systemer så frygtelig ustabile? Det sker så tit..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#213 dyg 18 år siden

Så har tolderne fundet mig igen, tror jeg. Det er nu 12 dage siden, at min From The Earth To The Moon blev sendt fra Play, og den er ikke ankommet endnu :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#214 filmz-Narniabæver 18 år siden

I nat finder den tiende Golden Acorns prisuddeling sted i Rusland, og til dem som er oppe hele natten, er der dette sted for fans af Nøddepatruljen som er interesserede:

http://www.theacorncafe.org/phpbb/viewforum.php?f=...
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#215 davenport 18 år siden

Så bliver huset ryddet... De kunne godt lige ha ventet til lørdag, så man kunne sidde hjemme og heppe på betjentene.
Og evt. have lavet et lotteri, hvor man kunne vinde en tur sammen med politiet.
Ærgeligt at man ikke kan benytte en kommunal computer til at se live streaminger på :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#216 dyg 18 år siden

#215 - Enig, jeg havde gerne set det hele ske.
Gravatar

#217 dyg 18 år siden

Står i kø på billetnet for at få 7 Metallica Billetter :/ Det tager tid.
Gravatar

#218 DarkLight 18 år siden

Jeg havde 3 computere i gang med det. BIlletnet er altså noget skrammel. De 2 første som havde stået længst i kø kom aldrig ind, men det gjorde den sidste. Den strøg nærmest igennem.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#219 dyg 18 år siden

Vi var også fire der forsøgte at bestille, så nu har vi lidt til overs, men dem skal vi nok komme af med.
Gravatar

#220 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Lige kommet hjem efter en super hård dag på arbejde, men heldigvis blev min indsats flere gange påskønnet, så gør det ikke noget man har tilbragt 12 timer derinde :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: