A damn shame! Fantastisk serie, der som en af de eneste serier, jeg har set, formår at holde det tårnhøje kvalitetsniveau. Det sidste afsnit i sæson 12 og den foreløbige afslutning ku' jeg nu på ingen måde leve med! Jeg håber virkelig, at de annoncerede afslutnings-specials bliver til noget, for sådan kan den bare ikke slutte! Ikke at den slutter med en major cliffhanger, det gør den ikke! men sådan kan vi bare ikke forlade det fantastiske persongalleri!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg sidder og stener på jobbet, er i svinedårligt humør og har prøvet at få det lidt op ved at bestille et par bluetooth hørebøffer til min MP3-afspiller.
Holder fri :o) Sidder og stener lidt på nettet, mens konen har belejret stue og fjernsyn til at hoppe rundt på sin step-bænk! Man bliver sku' sulten af at lave ingenting, må hellere få slæbt mig ud i køkkenet...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#201 wiseguy 18 år siden
#202 filmz-Kadann 18 år siden
#203 cyberzed 18 år siden
#204 filmz-Kadann 18 år siden
Vi bor ikke sammen, så jeg får først hende at se i morgen, derfor må jeg trøste-shoppe. Det virker for kvinder, så må det jo også virke for mig. ;)
#205 cyberzed 18 år siden
#206 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg er bare i kontakt med min kvindelige side, hvilket er grunden til at min dvd-samling er så stor: et shoppe-gen. ;)
#207 dyg 18 år siden
#208 cyberzed 18 år siden
#209 wiseguy 18 år siden
Man bliver sku' sulten af at lave ingenting, må hellere få slæbt mig ud i køkkenet...
#210 filmz-Kadann 18 år siden