Gravatar

#31 Captain Vallo 18 år siden

Det lyder som om, at der en hyggelig aften i vente.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#32 stefsims 18 år siden

#10 Hvis han lever i Holland har han enten hemmeligt nummer eller ingen telefon. Jeg har prøvet diverse online telefonbøger og har ikke kunnet finde ham.

Men prøv evt. denne side:
Link
og søg på Bonth så kommer der en del frem.
Så er det bare at starte fra en ende af og begynde at ringe:
"Hallo ik zoek een Sebastian De Bonth...."

Lidt hjælp:
Engelsk - Hollandsk ordbog
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#33 filmz-Bruce 18 år siden

Tuller til Geilo i morgen tidlig :) Så godnat og ha' en god uge!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 NightHawk 18 år siden

Sidder og prøver at koncentrere mig om, at skrive videre på "Buffy" & "Angel" sagaen samtidig med at jeg hører "Best of : Miami Vice". Troede det var de originale udgaver, men det er åbenbart Jan Hammer, der har genindspillet dem med ekstra svulstig sound.

Lyder sgu på en eller anden måde, som noget billig discount gøjl.

Aaarg, der er calypso left and right i stuen lige nu...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#35 cyberzed 18 år siden

Sidder og ser lidt Probowl på TV3+ fuck hvor har en af de nye kommentatorer en irriterende stemme...og så er de noget mere tørre end de var på Zulu :(
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#36 filmz-Narniabæver 18 år siden

God tur til Geilo bruce, jeg har været på skiferie der fra 1993 til 1999, undtagen 1996.

Jge har set den danske Melodi Grand Prix finale, og Drama Queen fortjente sejren, men den stikker dog ikke Rumæniens bidrag, Liubi, Liubi med Locomondo.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#37 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 20 Det var ligesom det bedste "soundtrack" til at sidde og vente med og så fik jeg endda også skrevet en masse breve mens jeg ventede og lyttede :)

# 22 Jeg må se at blive arving til en onkel eller tante :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#38 filmz-Asta 18 år siden

Har siddet og kæmpet med min eksamensopgave hele eftermiddagen/aftenen....jeg skal skrive om fritten, og jeg ved bare INTET om den....suk
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#39 filmz-Asta 18 år siden

...jeg har dog lige nået at se "Too Wong Foo, Thanks For Everything! Julie Newmar". Patrick Swayze er bare den største tøs -på den fede måde ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#40 tiny 18 år siden

Er lige blevet færdig med at rydde & vaske op. Har haft hele familien på besøg til kage og pizza en masse. Det var lang tid siden, vi sidst havde været samlet, så det var rigtig hyggeligt :) Så nu slapper jeg lidt af & indhenter lidt nyheder på mit yndlings filmzsite :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: