#116 Jeg ville meget gerne have brugt dagen på kongens hede (eller klosterheden for den sags skyld), men den der halve orkan der var af vind fik lige ødelagt de planer...der er ikke meget ved at ofre sig og kravle for at få nogen fede billeder hvis vinden står og ryster motivet konstant.
Fik lige taget min "mødom", mit første 112-opkald blev foretaget i dag. En skrøbelig udseende ældre dame (vil skyde på 85 år gammel) mistede balancen på trapperne ved storcenter nord, og knaldede hovedet i jorden. Hun fik en flænge, men var ved bevidsthed hele tiden, så det skal nok gå.
Og nu kommer programmøren/ingeniøren op i mig: På min telefons opkaldsliste kan man slet ikke finde 112-opkaldet. Er det for at undgå, at man ved et tilfælde kommer til at ringe op igen?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg tror det er fordi 112 er et nødopkald, og derfor går i en anden kategori. Du kan jo også ringe 112 uden at taste pinkoden ind, så det har nok sin helt egen funktion i telefonen, og så har de sikkert glemt at føre det ind i opkaldslisten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Spiser frokost og forsøger at lade op til den årlige kamp kaldet individuel lønforhandling! Så engang på den anden side af middag er jeg sikkert stiktosset på min chef!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#121 cyberzed 18 år siden
#122 dyg 18 år siden
Og nu kommer programmøren/ingeniøren op i mig: På min telefons opkaldsliste kan man slet ikke finde 112-opkaldet. Er det for at undgå, at man ved et tilfælde kommer til at ringe op igen?
#123 davenport 18 år siden
#124 dyg 18 år siden
#125 davenport 18 år siden
#126 gi-jones 18 år siden
#127 cyberzed 18 år siden
Har lige smidt min nye 22" til...damn der er meget plads nu :)
#128 Guts 18 år siden
Ser sgu federe og mere grafisk ud end jeg havde turde tro på. Bliver sgu meget fedt at se den gamle i aktion igen!
#129 stefsims 18 år siden
Senere skal jeg til min svogers fødselsdag.
#130 wiseguy 18 år siden