Sidder og hulker. Har stegt et par dejlige entrecotes og lavet lidt ovnkartofler med krydderier, og derudover har jeg lavet rødvinssauce. Men da maden var ved at være færdig fik jeg pludseligt akut mavepine og kvalme. Min appetit er helt væk :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg sidder og synker et par gode filmoplevelser - "Solaris" og "Clean, Shaven" - særligt sidstnævnte er uden sammenligning bedste amerikanske indie jeg længe har set. Man undres over, at Peter Greenes UG+ præsentation ikke har kastet flere roller af sig.
Problemet med gode film er at man får lyst til at smække en til på, til trods for klokken er blevet mange. :)
Efter 3 helt forrygende dage i Kbh. med konen, hvor vi levede som grever og baroner, er det blevet sur hverdag igen. Sidder på min pind på jobbet med udsigt til en lang dag med overarbejde :(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#51 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#52 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#53 filmz-Bruce 18 år siden
Luv ya boss, big time!!!
Og straks røg jeg i rock humør, fandt denne fede sag og bestilte den fra DVDPacific her.
#54 elwood 18 år siden
Beta'en blev frigivet til pressen igår, så jeg sidder og læse indtryk, og ser videoer fra beta'en.
Senere smækker jeg nok en film på dvd'en medmindrer tv'et overrasker 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 dyg 18 år siden
#56 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#57 dyg 18 år siden
#58 filmz-Narniabæver 18 år siden
http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article298409.e...
#59 dolphinfriendly 18 år siden
Problemet med gode film er at man får lyst til at smække en til på, til trods for klokken er blevet mange. :)
#60 wiseguy 18 år siden