Har fået udleveret 900 siders japanske tekster om international kulturudveksling, som jeg skal læse og skrive en opgave på ti sider om indenfor en uge. Og så er der nogen, der påstår, at humaniora kun er bløde fag.
Morten og jeg skal til København i dag for at lave casting. Det plejer at være muntert, men hold kæft hvor er den by langt væk. Og så skal man tidligt op for at nå bussen. Og så på en lørdag!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Er lige vågnet, der sker underlige ting i mit hoved og min mave, måske på grund af den enorme mængde alkohol, som jeg indtog i går. Men der var jo grillfest på arbejdet, og der var al den (belgiske) øl man kunne drikke. Av av.
I dag vil (korrektion: skal) jeg ned på vores softball bane, der indtages af amerikanske marines, hvor jeg skal passe lidt på, at de ikke smadrer det hele.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#91 mr gaijin 18 år siden
#92 filmz-Bruce 18 år siden
#93 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#94 filmz-Bruce 18 år siden
#95 mr gaijin 18 år siden
#96 gi-jones 18 år siden
Morten og jeg skal til København i dag for at lave casting. Det plejer at være muntert, men hold kæft hvor er den by langt væk. Og så skal man tidligt op for at nå bussen. Og så på en lørdag!
#97 filmz-Kadann 18 år siden
#98 dyg 18 år siden
I dag vil (korrektion: skal) jeg ned på vores softball bane, der indtages af amerikanske marines, hvor jeg skal passe lidt på, at de ikke smadrer det hele.
#99 gi-jones 18 år siden
#100 dyg 18 år siden