Argh! jeg HADER bowling!! lig'som jeg hader alle andre sportsgrene, hvor jeg ikke vinder, eller hvor chancerne for at jeg vinder er små!!! Jeg bowler 1 gang om året og det er på firmaets traditionelle bowling-aften. Den eneste grund til at jeg deltager, er at det kun varer en time. Bagefter spiser vi os fede på en af byens bedste restaurenter på firmaets regning ;P
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
ahhh... sidder lige og nyder friheden..! Vi har afleveret eksamensprojektet idag, og nu skal det så fejres med en øl, så snart vi kan slippe fra skolen med en bus..! Next stop: Eksamen..!?
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Jeg er bare on-a-roller i dag mht. rådgivning. Elsker de dage, hvor jeg føler folk går fra Jobcenteret med en god oplevelse og top motivation :D Det tjører bare :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige snakket med chefen og givet ham mine synspunkter i bedste Office Space style, rene skud fra hoften, uden at pakke tingene ind - så er det jo spændende at se om jeg får noget ud af det, eller bliver fyret. I øjeblikket er det en win/win situation. :)
# 49 ehhh emmm ehh ... if you could come in and work ... saturday ... emm ...on those TPS Repports ... yea that would great yea ... and did you see the memo ??
#41 filmz-Bruce 18 år siden
#42 filmz-Kadann 18 år siden
Hah, det kunne faktisk være sjovt.
#43 wiseguy 18 år siden
Jeg bowler 1 gang om året og det er på firmaets traditionelle bowling-aften. Den eneste grund til at jeg deltager, er at det kun varer en time. Bagefter spiser vi os fede på en af byens bedste restaurenter på firmaets regning ;P
#44 mini_jette 18 år siden
Next stop: Eksamen..!?
#45 Bony 18 år siden
Next stop, nærmeste bodega! ;)
Knæk og bræk med projektet..
#46 davenport 18 år siden
Elsker de dage, hvor jeg føler folk går fra Jobcenteret med en god oplevelse og top motivation :D
Det tjører bare :)
#47 filmz-Bruce 18 år siden
#48 filmz-Kadann 18 år siden
.. og nu: frokost.
#49 filmz-Bruce 18 år siden
#50 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***