#27 Den vejer kun 5 kg :) I mine unge dage slæbte jeg 4 bowlingkugler (= 30 kg) frem og tilbage med bus for at komme til træning og de gik ikke i stykker ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#33 Det ville da være et genialt koncept ... bowlingkuglen, der lærer af bowlerens fejltagelser og efterhånden udvikler strategier til korrigering af selv de mest håbløse kast ... men for mit vedkommende må den meget gerne udelade oplagring af statistikkerne!
(fik jeg tydeliggjort, at man med fordel kan invitere mig ud og bowle, hvis man en dag har brug for at få det bedre med sig selv??)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#31 filmz-Bruce 18 år siden
#32 filmz-Kadann 18 år siden
Bowlingkuglerne var med garanti heller ikke udstyret med en harddisk. ;)
#33 elwood 18 år siden
Hmm en harddisk i bowling kugle, som lagrer oplysninger om hvordan man smider rulle den, fart, skruning osv.
Når man så kommer hjem kobler man sin Bowling kugle til USB, og kan download statestikker over ens spil, og se om der er steder det kan forbereds.
Og nej jeg drikker ikke engang Kaffe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 filmz-Bruce 18 år siden
#35 evermind 18 år siden
Det ville da være et genialt koncept ... bowlingkuglen, der lærer af bowlerens fejltagelser og efterhånden udvikler strategier til korrigering af selv de mest håbløse kast ... men for mit vedkommende må den meget gerne udelade oplagring af statistikkerne!
(fik jeg tydeliggjort, at man med fordel kan invitere mig ud og bowle, hvis man en dag har brug for at få det bedre med sig selv??)
#36 elwood 18 år siden
Spil 1.
runde 1.
Antal kegler væltet 0....
Forslag til forbedring.... vinderchancerne ville forøges markant, hvis kuglen sendes i retningen hvor keglerne er......
Hmm hvis jeg var mere teknisk anlagt kunne det her være genialt hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 davenport 18 år siden
#38 evermind 18 år siden
Hehe! :D
Du må bare alliere dig med de rigtige folk og se at komme igang! Dit koncept passer jo perfekt ind i disse "Danmarks bedste idé"-tider! :)
#39 filmz-Bruce 18 år siden
#40 dyg 18 år siden