Gravatar

#61 Scherlund 18 år siden

Sidder og bliver mere og mere nervøs for dagens eksamen. Hvem har også opfundet eksamener uden hjælpemidler for oeconer? Det er ikke som om at jeg kan redde liv fordi jeg lige kan huske den generelle Solowmodel.

Glæder mig bare til at kl. bliver 13 så det er overstået. Så skal resten af weekenden bare bruges på afslapning. Det er tiltrængt inden man går igang med næste eksamen.
Gravatar

#62 wiseguy 18 år siden

Fredag = kort dag ;o)
Lillepigen fylder 4 på søndag, så den står på gæster både lørdag og søndag, hvilket så igen betyder, at jeg skal fare rundt som en skoldet skid til jeg engang falder om i aften. Der skal handles, gøres rent, haven skal finpudses osv. osv.

#55 Wow!!! du tør simpelthen ikke åbne din dør, hvis du ikke i forvejen ved, hvem der banker på!!!! Bor du i en forstad til Bagdad eller hva?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#63 davenport 18 år siden

Ja, jonasgr... Det lyder sku lidt paranoid, det der..

Held og lykke Scherlund! Du skal nok blive svend engang ;)

Og tillykke med den lille Wiseguy, boller & cacao en hel weekend kan banke den største mand i knæ!!

Nå, sidder selv på job, med en lille smule tömmermænd. (Var i Maxi-klubben igår, for at drikke øl)
Glæder mig til at få weekend. Den står sku nok på noget grill i aften, vejret ser ud til at holde.
Nu skal jeg bare vente på at klokken bliver 14.30, så er det afsted til Republikken til en kold Budvar.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#64 wiseguy 18 år siden

#63 Takker :o) sidder faktisk også og æder boller i skrivende stund (en kollega's hjemmebagte), så jo! jeg skal nok nå at få nok af boller, inden weekenden er omme.

De lover jo heldigvis fint vejr i weekenden, det er jo altid lettere når man kan ha' gæsterne i haven.
Nu skal vi jo også huske at se frem til et brag af en fuzzbal-kamp, hvor svensken skal bankes gul og blå, imens vi nyder en grøn eller to ;o)
Gravatar

#65 cyberzed 18 år siden

Har lige fået sparket mig selv for dårlig fakturering, har ikke gjort noget før slutningen af måneden....dårlig stil, men nu er der kaffe og rundstykker, snart weekend og en 30-års fødselsdag med helstegt svin :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#66 davenport 18 år siden

Hæ hæ ja!!! Det bliver stort!
- og godt rim :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#67 elwood 18 år siden

Sidder på arbejdet, når jeg har fri skal jeg lige ind i Århus, og se om jeg kan opspore en Bilradio der kan spille mere end kasettebånd, gerne USB også.

Men jeg er bange for at de modeller ser for "brian" ud, med alt muligt diskolys i displayet hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#68 wiseguy 18 år siden

# 66 Ok du har helt klart tømmermænd, hvis du mener, at det rimer ;o)
2 eller 3 reperationspils, så er du vist flyvende igen ;o)
God weekend.
Gravatar

#69 gi-jones 18 år siden

#59: Det lyder da lidt paranoidt. Hvorfor vil du ikke åbne? Jeg ville ikke kunne leve med mig selv af nysgerrighed :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#70 elwood 18 år siden

#69 ja enig tænk nu hvis det var en seriemorder, det sku ikke hver dag man vil opleve dette 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: