Det kender jeg godt, heldigvis er der fredagsbar på jobbet i dag, så chancen for at jeg bliver stiv og havner i Tivoli i aften, for at se Pet Shop Boys, er skræmmende stor.
hæ hæ - vi tager på værtshus. Har inviteret 2 teams med, og vi er allerede 2.... :/ Lidt træls at folk ikke skal med.. Socialrådgivere er åbenbart ikke så drikfældige..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, det har du sådan set ret i. Problemet er bare at vi får så lidt i løn, at vi ikke har råd til at drikke. Men vi uddeler midler til vores borgere, så de i hvert tilfælde er sikret deres guldøl... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#62 og #69 Ja jeg lider af paranoia. Jeg har dog kun haft dårlige oplevelser ved at åbne døren for ukendte. Enten er det Jehovas vidner, rockere, politiet eller en eller anden licensmand. Jeg kunne selvfølgelig også bare få fat i et baseballbat og være parat hvis det er en eller anden skummel person der står der :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
De værste jeg kender med hensyn til døråbning er de der Polakker tror jeg det er, som stikker en et postkort uden at sige noget, hvor der står alt muligt med at de er flygtninge, og mangler penge til noget, og derfor sælger de disse fine postkort.
De er satme trælse at komme af med, jeg plejer bare at sige jeg kun har kreditkort, og håber på de ikke hiver en fluesmækker frem fra baglommen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#77 I følge dem havde jeg. Sagen er den, at jeg brokkede mig over min nabo til boligselskabet, fordi han absolut skulle larme til langt ud på natten ved flere lejligheder. Hvad jeg ikke vidste var at han var rocker. Så han troppede op hos mig med et par af hans "venner" og de fortalte mig på en "kærlig" måde at jeg ikke skulle gøre det igen.
#71 davenport 18 år siden
#72 filmz-Kadann 18 år siden
Det kender jeg godt, heldigvis er der fredagsbar på jobbet i dag, så chancen for at jeg bliver stiv og havner i Tivoli i aften, for at se Pet Shop Boys, er skræmmende stor.
#73 davenport 18 år siden
Lidt træls at folk ikke skal med..
Socialrådgivere er åbenbart ikke så drikfældige..
#74 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg ville da ellers mene at I har alt mulig grund til at drikke, både i fritiden og i dagligdagen. ;)
#75 davenport 18 år siden
Men vi uddeler midler til vores borgere, så de i hvert tilfælde er sikret deres guldøl... ;)
#76 filmz-jonasgr 18 år siden
Jeg kunne selvfølgelig også bare få fat i et baseballbat og være parat hvis det er en eller anden skummel person der står der :)
'Cause I'm evil"
#77 davenport 18 år siden
Havde du lavet ballade?
#78 cyberzed 18 år siden
#79 elwood 18 år siden
De er satme trælse at komme af med, jeg plejer bare at sige jeg kun har kreditkort, og håber på de ikke hiver en fluesmækker frem fra baglommen 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#80 filmz-jonasgr 18 år siden
Heldigvis bor jeg der ikke længere.
#78 Ja det har jeg hørt :)
'Cause I'm evil"