Gravatar

#111 DarkLight 17 år siden

Jeg sidder på et kontor hvor der er sol fra middag og frem :) Men i dag er det overskyet :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#112 Bony 17 år siden

#107 - Jeg håber da for dig, at når du siger vandet så mener du rent faktisk en opvarmet pool..? :-o

Uff, kunne aldrig drømme om at bade i dansk farvand/sø-ting. På noget tidspunkt, sommer som vinter. Der går grænsen. Er ikke vinterbader. Kold fornøjelse og lige skuffende hver gang.. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#113 filmz-Aras 17 år siden

Jeg har INTET imod varmen! Solen skal bare skinne, himlen skal være skyfri og temperaturen skal ligge over de 30 grader! Så er jeg tilfreds... :-)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#114 Bony 17 år siden

#113 - Det gør den jo også. Solen skinner da - cirka hver tredje dag. Ellers er det jo bare det samme kolde, blæsende og regnende lortevejr.

Og tror nok lige der var gang i blitz'ne her nord på i nat..!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#115 filmz-Aras 17 år siden

Præcis, blitz'er og kaskader af regn! Åh, hvor jeg dog elsker den danske sommer...
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#116 dyg 17 år siden

Har lige opdaget, at den dansker der er meldt savnet på Tasmanien, er en af mine bekendte fra de gamle nørderi-dage :S
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#117 evermind 17 år siden

Ouch! :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#118 elwood 17 år siden

Har lige varmet et fad Nachos, så nu tror jeg lige jeg fyre Superman TAS på og ser et par afsnit på mit nye HDTV.

På HDTV springer fejlene dog tydligere frem, (små hvide prikker der springer frem og tilbage, jeg går udfra det er tegn på hvorledes HD viser dvd'ens lavere kvalitet, de er der hvertfald kun når jeg ser de her tegnefilm) men det er på 40" så det er til at leve med hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#119 filt 17 år siden

#118, sådan du. Stadig S1?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#120 elwood 17 år siden

#118 har netop lige set vol. 1 færdig, manglede lige Tools of the Trade Kommentar sporet, det er jeg igang med nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: