#107 - Jeg håber da for dig, at når du siger vandet så mener du rent faktisk en opvarmet pool..? :-o
Uff, kunne aldrig drømme om at bade i dansk farvand/sø-ting. På noget tidspunkt, sommer som vinter. Der går grænsen. Er ikke vinterbader. Kold fornøjelse og lige skuffende hver gang.. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har lige varmet et fad Nachos, så nu tror jeg lige jeg fyre Superman TAS på og ser et par afsnit på mit nye HDTV.
På HDTV springer fejlene dog tydligere frem, (små hvide prikker der springer frem og tilbage, jeg går udfra det er tegn på hvorledes HD viser dvd'ens lavere kvalitet, de er der hvertfald kun når jeg ser de her tegnefilm) men det er på 40" så det er til at leve med hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 DarkLight 17 år siden
#112 Bony 17 år siden
Uff, kunne aldrig drømme om at bade i dansk farvand/sø-ting. På noget tidspunkt, sommer som vinter. Der går grænsen. Er ikke vinterbader. Kold fornøjelse og lige skuffende hver gang.. :D
#113 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#114 Bony 17 år siden
Og tror nok lige der var gang i blitz'ne her nord på i nat..!
#115 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#116 dyg 17 år siden
#117 evermind 17 år siden
#118 elwood 17 år siden
På HDTV springer fejlene dog tydligere frem, (små hvide prikker der springer frem og tilbage, jeg går udfra det er tegn på hvorledes HD viser dvd'ens lavere kvalitet, de er der hvertfald kun når jeg ser de her tegnefilm) men det er på 40" så det er til at leve med hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#119 filt 17 år siden
#120 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"