#100 hehe takker, sidder lige og leder efter noget HD Matriale jeg ku brænde og smide på mit tv, Desværre er klipne fra Planet Earth kun tilgængelig i UK til download, bummer det ville da ellers være en god start.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 Takker, fik lige smidt Coral Reef på, og det ser sku ikke ringe ud.
Jeg tænkte er der nogle gode metoder til best at calibrer ens HDTV, det er jo en ret vigtig ting at få gjort rigtigt, f.eks. Blackness level sku gerne være optimalt, og forhold mellem contrast, og Brightness.
Ku være der var nogle der kendte nogle gode guides på nettet til det ?
Nå nu skal jeg vidst lige ha noget at spise, før jeg roder videre hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kom hjem fra ferie i sommerhuset på Sjælland i forgårs. Var så lige inde og se SDU i Odense på hjemvejen, da jeg et par dage forinden var blevet optaget på "Amerikanske Studier". Indtrykket af universitetet var godt. Flotte udenomsarealer og rart at have universitetet samlet et sted, i stedet for at det er spredt i en masse små bygninger, som i Aalborg.
Dog ligger det et godt stykke væk fra centrum.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det med at det ligger et godt stykke fra centrum, er (for mig) nu ikke noget problem. Jeg bor nok næsten så centralt som man overhovedet kan og har da godt nok de 7 km derud, men der er gode cykelstier og er en god tur at vågne op på :) Der er generelt gode busforbindelser (kører fra banegården/fra uni hvert 10. minut vist) og de få gange jeg har været derude om aftenen, har der enten været ekstrabusser (årsfesten), til at få en (dele)taxa eller en aftensbus, der vist kører ved 2-tiden.
Nu har jeg ikke prøvet andre universiteter, men er nu ganske glad for det i Odense :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Begynder så småt og koge her på kontoret... Det er netop en dag som idag, at jeg er glad for, at jeg gik efter en lejlighed tæt ved vandet. Mit badetøj ligger klar lige til at hoppe i, når jeg kommer hjem :o)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Forbløffet over at folk har det varmt. Så galt synes jeg slet ikke det er her. Men det må da gerne komme denne vej, bare det lige venter et par uger, til jeg har ferie :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#101 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 gi-jones 17 år siden
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/musi...
#103 Bates 17 år siden
#104 elwood 17 år siden
Jeg tænkte er der nogle gode metoder til best at calibrer ens HDTV, det er jo en ret vigtig ting at få gjort rigtigt, f.eks. Blackness level sku gerne være optimalt, og forhold mellem contrast, og Brightness.
Ku være der var nogle der kendte nogle gode guides på nettet til det ?
Nå nu skal jeg vidst lige ha noget at spise, før jeg roder videre hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#105 filmz-jonasgr 17 år siden
Dog ligger det et godt stykke væk fra centrum.
'Cause I'm evil"
#106 lagoni 17 år siden
Nu har jeg ikke prøvet andre universiteter, men er nu ganske glad for det i Odense :)
#107 tiny 17 år siden
Det er netop en dag som idag, at jeg er glad for, at jeg gik efter en lejlighed tæt ved vandet. Mit badetøj ligger klar lige til at hoppe i, når jeg kommer hjem :o)
#108 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Sidder og sveder ... laver breve og drikker isthe :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#109 DarkLight 17 år siden
#110 tiny 17 år siden
Så prøv du & sidde i et kontor, hvor der er direkte sol fra sidst på morgenen til resten af dagen... ;o)