Sidder lige og ser Las Vegas, Ed skal lave en reklame for Montecito, og er lidt nervøs, instruktøren siger "it's like Sonny from the Godfather" hvortil Ed svare "I never seen it"
Fiks lille hentydning, han lige laver der.
Har så lige indset at Instruktøren er Spin City's Borgmester, rart at se ham i en anden rolle.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige set den første af Saw filmene igen. Jeg synes nu det er meget ødelæggende for den første, at de har lavet de opfølgere.. Den første er god - med en suveræn slutning - men hvad skete der for de andre??
Nåh, jeg vil smutte i seng.. Er ret træt efterhånden...
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Jeg sidder og ser gamle Madness musikvideoer på youtube. Videoerne er stadig ret sjove og musikken holder i den grad, særligt "One Step Beyond" er helt genial - Madness fucking rules!
#131 elwood 17 år siden
Fiks lille hentydning, han lige laver der.
Har så lige indset at Instruktøren er Spin City's Borgmester, rart at se ham i en anden rolle.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#132 filmz-Aras 17 år siden
Nåh, jeg vil smutte i seng.. Er ret træt efterhånden...
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#133 Bony 17 år siden
#134 filmz-Kadann 17 år siden
Det er ligefør jeg er ked af at jeg stoppede med at ryge.
#135 chandler75 17 år siden
#136 filmz-Kadann 17 år siden
#137 chandler75 17 år siden
#138 aknot 17 år siden
#139 dolphinfriendly 17 år siden
#140 filmz-Kadann 17 år siden