#140 gi lyd om kvaliteten og bonus materialet når du modtager den.
Er ikke så vild med filmen, men kunne da godt fristes hvis billedet er i top (for visuelt flot det er den) og der var noget lækkert bonus materiale.
- Hvordan ved du den er kodefri!?? kan ikke finde den nogle af de steder jeg plejer at tjekke.
Sidder selv og arkivere mine DVD film, efter sammen flytningen med kæresten, ja så er der ikke rigtig plads til at have dem alle oppe i reolen.
Men fåck det er kedeligt at sidde og tage sine DVD ud af coveret og putte dem i en lomme, med nummer, derefter printe filmens info ud fra Moviecollector og laminere denne A4 side pyha... Der er ikke nogne der ved hvor man kan hyre en polak billigt i et par dage...sort naturligvis.
#141 - Prøv at besøge et par byggepladser heroppe Nordpå. Der er der sgu ikke andet end polakker..! Sikkert en af dem der gerne vil tjene lidt ekstra sort..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Sidder og undrer mig lidt. Jeg var til AGF-kamp i går (ingen jokes, tak, jeg ved godt, at det var ringe), men inden da skulle vi lige have en øl eller to, så vi gik på Cockney Pub.
Jeg nåede at komme ind og kigge lidt rundt, men så blev jeg bedt om at tage min agf-trøje af eller forlade stedet. Så nu har jeg nok været der for sidste gang.
De sidste gange jeg har været der, har kvaliteten alligevel været stærkt dalende. Har flere gange været ude for problemer med deres fadøls-anlæg, der resulterede i udrikkelig øl. Og generelt så er deres udvalg ikke specielt godt. Kom til at nævne det for en af mine venner, og han var helt enig. Det ligner mere og mere et dranker-hul end en høj-kvalitets pub. Adjø!
Men tilbage til pointen: Hvor mange steder har sådan en regel? Jeg antager, at det har noget med, at de ikke vil risikere ballade at gøre. Men pyt, Sherlock Holmes har altid en Caffrey's til mig, uanset om jeg kommer i AGF- eller Liverpool-trøje.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Holmes har ikke så meget stemning som Cockney, og deres musik kan være irriterende, når den er dårligt. Umiddelbart ville jeg vælge Tir-na-nok over Holmes.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#142 så blev jeg det klogere tak. Jeg skal nok minde dig om at give lyd, når den tid kommer :)
#143 kan du ikke fangen en enkelt og sætte ham på toget til vesterbro.
#144 mener også der er steder i KBH der har den politik med ingen bold trøjer, men har aldrig selv været udenfor noget, da jeg aldrig går i bold trøjer :)
#146 - Der er jeg ikke helt enig, Tir-na-nok bryder jeg mig slet ikke om, og Holmes er meget hyggeligere, men det er så også der, at jeg er kommet mest.
#148 - Helt klart, men nu var vi lige i nærheden af cockney, og skulle alligevel med en bus fra busgaden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#141 aknot 17 år siden
Er ikke så vild med filmen, men kunne da godt fristes hvis billedet er i top (for visuelt flot det er den) og der var noget lækkert bonus materiale.
- Hvordan ved du den er kodefri!?? kan ikke finde den nogle af de steder jeg plejer at tjekke.
Sidder selv og arkivere mine DVD film, efter sammen flytningen med kæresten, ja så er der ikke rigtig plads til at have dem alle oppe i reolen.
Men fåck det er kedeligt at sidde og tage sine DVD ud af coveret og putte dem i en lomme, med nummer, derefter printe filmens info ud fra Moviecollector og laminere denne A4 side pyha... Der er ikke nogne der ved hvor man kan hyre en polak billigt i et par dage...sort naturligvis.
#142 filmz-Kadann 17 år siden
Det er en Warner-udgivelse, så den skulle gerne være regionsfri. :) Både Warner og Paramount skulle konsekvent være regionsfri.
Jeg skal prøve at huske at give lyd, når jeg har set den.
.. og se så at få smidt kæresten ud, dvd-covers er kunst, så de skal vises frem. ;)
#143 Bony 17 år siden
#144 dyg 17 år siden
Jeg nåede at komme ind og kigge lidt rundt, men så blev jeg bedt om at tage min agf-trøje af eller forlade stedet. Så nu har jeg nok været der for sidste gang.
De sidste gange jeg har været der, har kvaliteten alligevel været stærkt dalende. Har flere gange været ude for problemer med deres fadøls-anlæg, der resulterede i udrikkelig øl. Og generelt så er deres udvalg ikke specielt godt. Kom til at nævne det for en af mine venner, og han var helt enig. Det ligner mere og mere et dranker-hul end en høj-kvalitets pub. Adjø!
Men tilbage til pointen: Hvor mange steder har sådan en regel? Jeg antager, at det har noget med, at de ikke vil risikere ballade at gøre. Men pyt, Sherlock Holmes har altid en Caffrey's til mig, uanset om jeg kommer i AGF- eller Liverpool-trøje.
#145 Bony 17 år siden
Ved ikke lige med trøjen der. Min AGF trøje har ligget i skabet siden jeg flyttede til Nordsjælland. :)
#146 DarkLight 17 år siden
Umiddelbart ville jeg vælge Tir-na-nok over Holmes.
#147 aknot 17 år siden
Jeg skal nok minde dig om at give lyd, når den tid kommer :)
#143 kan du ikke fangen en enkelt og sætte ham på toget til vesterbro.
#144 mener også der er steder i KBH der har den politik med ingen bold trøjer, men har aldrig selv været udenfor noget, da jeg aldrig går i bold trøjer :)
#148 Bony 17 år siden
#149 dyg 17 år siden
#148 - Helt klart, men nu var vi lige i nærheden af cockney, og skulle alligevel med en bus fra busgaden.
#150 aknot 17 år siden