Gravatar

#161 dyg 17 år siden

Ehmn... "Man stråler om kap med isen" - Det lyder jævnt perverst.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#162 Bony 17 år siden

#161 - Sorry, jeg er jo trods alt født og opvokset i Jylland.

Du ved jo hvordan det er. :)

Ej, seriøst. Hedder det ikke det? "Man stråler af lykke eller glæde". "Hun strålede som en lille sol". osv.? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#163 evermind 17 år siden

Det kan være, det er en pen-is ...? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#164 dyg 17 år siden

#162 - Jo det gør, men "at stråle" kan også have en HELT anden betydning :)

#163 - Hehe, you are funneh :) Kom så i biografen og få set Planet Terror!
Gravatar

#165 filmz-Aras 17 år siden

#160 - Ja, du har nævnt Filur-is nogle gange.. Det glade ansigt? Hehe, jeg har ikke hørt om folk der kunne lide is, fordi den så glad ud! ;-)

#161 og #163 - Ej, nu må i holde op! Det er en ganske uskyldig is! (det er, hvad man får ud af alle de "frække" is-reklamer) :-P
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#166 evermind 17 år siden

Jeg kan nu også bedst lide klitor-is ... *host* ;)

Anyway, sidder og venter på, at Kadann vælter kæresten af sig, stikker hende et par flade og laver mad til mig, så vi kan komme hen og se zombiefilm! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#167 elwood 17 år siden

Lige kommet en af døren, nu skal livretten laves Spinat Tærte mums!

Og så skal der jo nok ses en film eller to, efter jeg har spillet mit daglig dosis Mundharpe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#168 rockysds 17 år siden

Læser "American Psycho" og får af uransaglige grunde lyst til at se "Body Double", eller i det mindste torturere et par sagesløse hunde og kaniner.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#169 evermind 17 år siden

JAAA! Er lige kommet hjem (til Kadann) fra den über-underholdende Planet Terror - go' spas! Prøver nu at overtale Kadann til en midnatsforestilling.

Vi har jo stadig et par øl tilbage ...
Gravatar

#170 dyg 17 år siden

Er lige stået op, skal være medhjælper til Grøn Koncert i Århus i dag. Lige nu har jeg dog absolut ikke lyst til det. Fuck jeg er træt.

Skriv ny kommentar: