Skal et smut syd på, ned til de gamle og sviger mekaniken (de bor nu ikke sammen, men der er kun 5 km. mellem dem), vores gamle Opel Kadett fra 77 har været til reparation og skulle efter sigende nu være i tip top stand, glæder mig til at trille tilbage til KBH i dyret.
#164 - Hehe, tjaaa..? Så langt (læs. perverst) havde jeg nu ikke lige tænkt.. ;)
#165 - Det var jeg slet ikke klar over. Der er måske ligefrem tale om en hidtil ukendt besættelse af glade is..? Den må jeg lige tygge lidt på.. Ho ho.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har vildt lyst til at komme ud og handle stort ind, og så lave noget super mad i aften, og sidde med et glas vin og se film.. MEN: huset er ved at blive kalket, så det bliver ikke nu.. Vil iøvrigt også godt vinde de 22 mill. i aften.
Jeg er også sur og skuffet. Min leder holder ferie, og jeg har været syg i mellem tiden, så min øverste chef kaldte mig ind igår. Jeg fik bare svineren, og hun sagde at mine kolleger var trætte af mig. Og at jeg ikke lavede mit arbejde godt nok, osv osv. Men jeg har en aftale med min leder om at jeg har meget præcise arbejdsopgaver efter jeg havde stress. Derfor kan det se sådan ud på papiret, men det er ikke virkeligheden. Den fik jeg lige til at holde weekend på, og så tog chefen på ferie... Og hun sluttede lige af med at sige at dette ikke var en tjenestesamtale. Så er det jo også let at svine mig til, når jeg ikke har bevis for en skid. Fanme lortet gjort!
Jeg tror at de vil verfe mig ud, fordi sagsantallet falder blandt ledige, og så er jeg lige det perfekte mål. Nu har alle ledere ferie det næste stykke tid, så jeg kan jo få lov at gå og tygge på den.. Hvis de virkelig mener det sådan, så melder jeg mig syg igen på ubestemt tid, for den slags skjulte dagsordner kan jeg slet ikke leve med.
Fuck det offentlige system. - I en privat virksomhed havde man enten bare fyret mig, eller fået tingene på plads. Det her er fordækt så det driver. Jeg er SÅ skuffet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#174: Jeg bestilte min fra play.com, men må skuffet erfare, at den ikke nåede frem i dag. I stedet kom jeg sgu til at købe den inde i byen :) Så nu ender jeg vel sagtens med to kopier, men den tid - den sorg.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Lige kommet hjem fra Grøn Koncert, Tv-2 var self. højdepunktet for mig, og så deres special gæst Mc Einar hehe det var så herlig old school som det kunne blive.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#177 jeg prøvede faktisk at spotte dig under TV 2 koncerten, men ku ikke li se dig, jeg stod ellers næsten hel foran, hvor alle hjælperne stod.
Så det beklager jeg sku 8-)
Ps. er det ikke gået op for folk, at man ikke går op foran ved scenen i sandaler, det meget let at blive trådt over foden, men der var der flere der havde valgt og gøre, der var dog også en enkel der opdagede det ikke var så fedt av av.
btw Mc Einar så da hel frisk og sund ud, sidst jeg så ham i en dokumentar, var han vidst arbejdsløs, og lignede noget der var løgn.
Damm vi var også heldig med vejret, ikke for varmt og ikke for koldt, synes dog Tv2 sluttede for tidligt, men så igen det synes jeg altid Steffen og drengene gør 8-)
Mc Fightnight var det hel gennemtænkt, med deres ordforråd tror en del forældre fik a wake up call da de begyndte at battle med deres fine rim hehe.
Æv kom lige for sent ind i vertigo på DR 2 hmm må se at få skaffet den boks en af dagene, med mindrer self der kommer en HD udgave af den hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og overvejer om mit lille hoved, ovenpå Løkken koncert i går, kan klare at man læser lidt i HP7... Ellers er jeg rigtigt godt nede over at min ferie (fra arbejde) slutter i morgen:/ Heldigvis er min chef ikke helt umenneskelig - skal kun arbejde fra 9-13 mandag:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#171 aknot 17 år siden
#172 Bony 17 år siden
#164 - Hehe, tjaaa..? Så langt (læs. perverst) havde jeg nu ikke lige tænkt.. ;)
#165 - Det var jeg slet ikke klar over. Der er måske ligefrem tale om en hidtil ukendt besættelse af glade is..? Den må jeg lige tygge lidt på.. Ho ho.. ;)
#173 davenport 17 år siden
MEN: huset er ved at blive kalket, så det bliver ikke nu..
Vil iøvrigt også godt vinde de 22 mill. i aften.
Jeg er også sur og skuffet.
Min leder holder ferie, og jeg har været syg i mellem tiden, så min øverste chef kaldte mig ind igår. Jeg fik bare svineren, og hun sagde at mine kolleger var trætte af mig. Og at jeg ikke lavede mit arbejde godt nok, osv osv.
Men jeg har en aftale med min leder om at jeg har meget præcise arbejdsopgaver efter jeg havde stress. Derfor kan det se sådan ud på papiret, men det er ikke virkeligheden.
Den fik jeg lige til at holde weekend på, og så tog chefen på ferie... Og hun sluttede lige af med at sige at dette ikke var en tjenestesamtale. Så er det jo også let at svine mig til, når jeg ikke har bevis for en skid. Fanme lortet gjort!
Jeg tror at de vil verfe mig ud, fordi sagsantallet falder blandt ledige, og så er jeg lige det perfekte mål.
Nu har alle ledere ferie det næste stykke tid, så jeg kan jo få lov at gå og tygge på den..
Hvis de virkelig mener det sådan, så melder jeg mig syg igen på ubestemt tid, for den slags skjulte dagsordner kan jeg slet ikke leve med.
Fuck det offentlige system. - I en privat virksomhed havde man enten bare fyret mig, eller fået tingene på plads. Det her er fordækt så det driver.
Jeg er SÅ skuffet!
#174 mr gaijin 17 år siden
#175 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#176 gi-jones 17 år siden
#177 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#178 dyg 17 år siden
Jeg er fuldstændig bombet, sådan en dag er egentligt halvhård for benern.
#179 elwood 17 år siden
Så det beklager jeg sku 8-)
Ps. er det ikke gået op for folk, at man ikke går op foran ved scenen i sandaler, det meget let at blive trådt over foden, men der var der flere der havde valgt og gøre, der var dog også en enkel der opdagede det ikke var så fedt av av.
btw Mc Einar så da hel frisk og sund ud, sidst jeg så ham i en dokumentar, var han vidst arbejdsløs, og lignede noget der var løgn.
Damm vi var også heldig med vejret, ikke for varmt og ikke for koldt, synes dog Tv2 sluttede for tidligt, men så igen det synes jeg altid Steffen og drengene gør 8-)
Mc Fightnight var det hel gennemtænkt, med deres ordforråd tror en del forældre fik a wake up call da de begyndte at battle med deres fine rim hehe.
Æv kom lige for sent ind i vertigo på DR 2 hmm må se at få skaffet den boks en af dagene, med mindrer self der kommer en HD udgave af den hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#180 mini_jette 17 år siden
Ellers er jeg rigtigt godt nede over at min ferie (fra arbejde) slutter i morgen:/ Heldigvis er min chef ikke helt umenneskelig - skal kun arbejde fra 9-13 mandag:D