#191 nej desværre :), jeg syntes bare tit der står "er lige kommet hjem efter en laaang arbejds dag" og det er så lige meget hvad dag det er (inkl. søndage), der bliver knoklet igennem.
Er det Amerika turen du spare sammen til? eller kan du bare slet ikke få nok af dit job :o)
#188 - Det var lige godt pokkers. Det havde jeg ikke overvejet. Dog tror jeg det ville være spild af god medister at bruge det som lokkemad. Jeg prøver med guldøl og baconchips. Det plejer de selv at købe når man møder dem i den lokale Netto..!
# 189 Tillykke med den lille ny - se frem til mindst 18 år med mange oplevelser :)
# 192 Vi kunne da godt finde en aften se og snakke lidt filmz og muzak, mener vi havde en 1/2 Sam Peckinpah aftale ;)
Problemet er at vi pt. har 2 huslejer + diverse udgifter på EN indtægt og da min kone pt. ligger syg er jeg nødt til at arbejde MEGET ekstra hvis dels vi skal overleve, men også have mulighed for at se hinanden :-/
Så er jeg kommet hjem efter en forholdsvis lang tur til Hawaii / New York. Trist at vende tilbage hertil igen, det første man opdager når man kommer til lille DK igen, er de triste ansigter.
Vi kunne virkelig lære noget af de folk derover. Nu er det anden gang jeg rejser til USA, og jeg kan sige ud fra mit synspunkt, at folk generelt er meget mere flinke og hjælpsomme.
Fx da jeg ankom til Hawaii, skulle vi med "The Bus" til Waikiki. Vi kendte ikke vejen, så vi spurgte en af dem der sad tættest på os. Han var ikke helt sikker på, hvor gaden lå så han spurgte andre i bussen. På et split sekund, var 5-10 mennesker samlet rundt omkring os, for at forklare os om vejen dertil. Den ene pegede på skiltene, den anden tegnede det ned til os mm.
I New York var det også sådan. Vilkårlige folk kom til os, og spurgte om vi havde brug for hjælp.
Nu må jeg hellere pakke ud og læse de filmz nyheder jeg nu har misset :)
#194 Hvis du kan finde tid kunne det da være rigtig hyggeligt, og ja der var vist noget med lidt Peckinpah kigning. Så kom med nogle bud på hvornår du har tid, for du er vist den (forståligt nok) mest travle af os. Så kan vi jo altid finde ud af hvor og hvad vi skal se.
#195 jamen så har jeg jo endnu en grund til at glæde mig til jeg skal der over. BIG SMILE BIG SMILE.
Og velkommen hjem lyder til at du har haft en rigtig god tur.
Anyways...hva har sådan en tur kostet?? Min kæreste og jeg lurer nemlig på at lave samme move, at rejse til New York og Hawaii. Og vi er derfor lidt nysgerrige....
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
# 196 Fra næste uge er der ikke så meget ekstra arbejde, for der vender en del tilbage fra ferie og på arbejde igen, så der kan jeg bedre tage fri tidligt igen og ikke mindst i weekenderne - Sender dig lige en PB.
Jeg var 2 uger på Hawaii og 4 i NY. Det kostede cirka 18-19.000kr for 2 hoteller på Hawaii og et i New York, incl billeter.
Hvis man skal til Hawaii, skal man ihvertfald besøge mindst to øer. Man kan starte på Oahu som jeg gjorde. I Oahu kan man finde den verdens kendte waikiki beach, det er også helt klart den Ø, hvor der var flest turister. Den anden Ø jeg var på var Kauai, totalt modsat af Oahu. Stille Ø med en yderst spektakulære natur, jeg kan uploade billeder hvis I er interesseret.
#191 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#192 aknot 17 år siden
Er det Amerika turen du spare sammen til? eller kan du bare slet ikke få nok af dit job :o)
Og jeg arkivere stadig.........
#193 Bony 17 år siden
#189 - Stort tillykke med familieforøgelsen. :)
#194 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
# 192 Vi kunne da godt finde en aften se og snakke lidt filmz og muzak, mener vi havde en 1/2 Sam Peckinpah aftale ;)
Problemet er at vi pt. har 2 huslejer + diverse udgifter på EN indtægt og da min kone pt. ligger syg er jeg nødt til at arbejde MEGET ekstra hvis dels vi skal overleve, men også have mulighed for at se hinanden :-/
#195 filmz-sanjo 17 år siden
Vi kunne virkelig lære noget af de folk derover. Nu er det anden gang jeg rejser til USA, og jeg kan sige ud fra mit synspunkt, at folk generelt er meget mere flinke og hjælpsomme.
Fx da jeg ankom til Hawaii, skulle vi med "The Bus" til Waikiki. Vi kendte ikke vejen, så vi spurgte en af dem der sad tættest på os. Han var ikke helt sikker på, hvor gaden lå så han spurgte andre i bussen. På et split sekund, var 5-10 mennesker samlet rundt omkring os, for at forklare os om vejen dertil. Den ene pegede på skiltene, den anden tegnede det ned til os mm.
I New York var det også sådan. Vilkårlige folk kom til os, og spurgte om vi havde brug for hjælp.
Nu må jeg hellere pakke ud og læse de filmz nyheder jeg nu har misset :)
#196 aknot 17 år siden
Så kom med nogle bud på hvornår du har tid, for du er vist den (forståligt nok) mest travle af os.
Så kan vi jo altid finde ud af hvor og hvad vi skal se.
#195 jamen så har jeg jo endnu en grund til at glæde mig til jeg skal der over. BIG SMILE BIG SMILE.
Og velkommen hjem lyder til at du har haft en rigtig god tur.
Hvor længe var du afsted?
#197 Guts 17 år siden
Ja...danskereku lære lidt af det.
Anyways...hva har sådan en tur kostet?? Min kæreste og jeg lurer nemlig på at lave samme move, at rejse til New York og Hawaii. Og vi er derfor lidt nysgerrige....
#198 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#199 filmz-sanjo 17 år siden
Jeg var 2 uger på Hawaii og 4 i NY. Det kostede cirka 18-19.000kr for 2 hoteller på Hawaii og et i New York, incl billeter.
Hvis man skal til Hawaii, skal man ihvertfald besøge mindst to øer. Man kan starte på Oahu som jeg gjorde. I Oahu kan man finde den verdens kendte waikiki beach, det er også helt klart den Ø, hvor der var flest turister. Den anden Ø jeg var på var Kauai, totalt modsat af Oahu. Stille Ø med en yderst spektakulære natur, jeg kan uploade billeder hvis I er interesseret.
#200 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".