Er selv lige hjemvendt fra syden, i en bil der pt suger mere vand end benzin :(
Resten af aftnen står på DVD films arkivering, pyhhha lige nu er jeg ked af at min dvd samling er så stor, for jeg gider ikke arkivere mere! (bony hvad blev det til med kidnapningen af ham polakken).
Lige kommet hjem fra biffen efter og ha set Harry Potter i biffen med min ven, vi følte os godt underholdt, på trods af der ikke skete hel så meget før hen mod slutningen, men Damm Ms. pink (kalder vi hende) var underholdende.
Og afsløringen med Harry's far var også et forfriskene pift, på
Al godheden omkring Harry's forældrer
Og så blev to smidt ud af biffen for at snakke højlydt i biffen, sådan Justice Will Conquer!
Min ven hjalp mig lige med at få relokatet mit Anlæg, da det ikke ku stå hvor det stod før (mit TV kræver plads hehe)
Så nu skal jeg bare finde ud af hvor dælen Ms. Diana Krall og de andre skal stå henne, så er der næsten styr på sagerne igen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg sidder og er lidt irriteret. En eller anden virus havde åbenbart sneget sig ind på min maskine tidligere, som kopierede sig videre via MSN - men nu skulle den gerne være død.
Er selv blevet hjemme fra job, da min fod var på størrelse med en fodbold i weekenden og ikke er kommet helt ned i normal størrelse endnu - så der bliver arkiveret DVD´er med foden op af :|
#181 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#182 elwood 17 år siden
Chorewars
Penny arcades syn på det
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#183 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#184 aknot 17 år siden
#183 arbejder du 24/7?
Er selv lige hjemvendt fra syden, i en bil der pt suger mere vand end benzin :(
Resten af aftnen står på DVD films arkivering, pyhhha lige nu er jeg ked af at min dvd samling er så stor, for jeg gider ikke arkivere mere! (bony hvad blev det til med kidnapningen af ham polakken).
#185 elwood 17 år siden
Og afsløringen med Harry's far var også et forfriskene pift, på
Og så blev to smidt ud af biffen for at snakke højlydt i biffen, sådan Justice Will Conquer!
Min ven hjalp mig lige med at få relokatet mit Anlæg, da det ikke ku stå hvor det stod før (mit TV kræver plads hehe)
Så nu skal jeg bare finde ud af hvor dælen Ms. Diana Krall og de andre skal stå henne, så er der næsten styr på sagerne igen 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#186 Bony 17 år siden
#187 filmz-Kadann 17 år siden
#188 aknot 17 år siden
#189 Kiksmann 17 år siden
#190 aknot 17 år siden
Er selv blevet hjemme fra job, da min fod var på størrelse med en fodbold i weekenden og ikke er kommet helt ned i normal størrelse endnu - så der bliver arkiveret DVD´er med foden op af :|