#210 Nej jeg har bare gjort plads til den, så jeg er klar, sad lige og kiggede på HDMI kabler faktisk, hva med dig er du stadig splittet mellem en Amerikansk og Europæisk udgave 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har en Xbox 360 og Wii, som er sat op og i brug, og så har jeg en gamecube og en PS2, Gamecuben er pakket ned, da Wii'en erstatter den, og det tror jeg også PS3'en skal gøre for PS2'ens vedkomne.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er ved at tilføje en PSP til min Playstation-samling. Når Wii falder lidt i pris, så må jeg hellere få købt noget andet end et Sony-produkt for en gangs skyld. :)
#211 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#212 Bates 17 år siden
#213 elwood 17 år siden
Jeg har en Xbox 360 og Wii, som er sat op og i brug, og så har jeg en gamecube og en PS2, Gamecuben er pakket ned, da Wii'en erstatter den, og det tror jeg også PS3'en skal gøre for PS2'ens vedkomne.
#214 Bates 17 år siden
Jeg har kun en sørgelig PS2 der hoster og sprutter hver gang jeg spiller. Den har til gengæld også spillet uendelig mange timers FIFA og tony :D
#215 elwood 17 år siden
#216 filmz-Kadann 17 år siden
Det er også god stil. :)
Jeg er ved at tilføje en PSP til min Playstation-samling. Når Wii falder lidt i pris, så må jeg hellere få købt noget andet end et Sony-produkt for en gangs skyld. :)
#217 Bates 17 år siden
...men skal da helt sikkert skifte min PS2 ud med en PS3 på et tidspunkt. Til den tid er min PS2 nok brænd sammen alligevel :)
#218 filmz-Kadann 17 år siden
Nah, vi lever bare kun af Harboe-øl, pasta og ketchup fra Netto. ;)
#219 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#220 Bates 17 år siden