Jeg kigger lidt på den æske med gavekort og vareprøver fra Matax jeg fik i fødselsdagsgave. Min mor sagde hun i butikken havde sagt det var til en pige i starten af tyverne, så plejer de at ligge lidt passende prøver i æsken. I denne lå der antirynkecreme... Jeg føler mig gammel.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Kommer hjem fra Silvan med en ny dør til mit køkken! - bare ærgeligt at det er den forkerte dør jeg er kommet hjem med.
Så blev det tid til aftensmad. Ud på cyklen...nej hov vent. - den er blevet stjålet!
Så frøs min mobil lige for 10min siden. Ud med batteriet, og taste pin kode...Jeg har bare været for doven til at skifte den gamle pinkode, så den var pist væk. Taster forkert 3 gange, og nu skal jeg bruge en puk kode.
Nu er spørgsmålet så bare hvor jeg har gjort af kuverten med mine sonofon papirer.
Er lige stået op og er ved at sluge et par skiver brød som forberedelse til en halvlang dag, lige 3 kvarter mere så er det i bilen og afsted mod lufthavnen i Billund.
# 41 - bare vent ;) Men rent bortset fra det, så skal man starte ved 25-års alderen. Forudsat, man altså tror på, at der virkelig er noget, der hedder rynkecreme...
Selv har jeg lige afsluttet sag nr. 3 idag. Så jeg sidder lige og slapper lidt af med en kop kaffe og Filmz :) I aften skal jeg med nogle kolleger i biografen og se Becoming Jane. Jeg jar det stærkt på fornemmelsen, at James McAvoy stille og roligt er på vej op på min favoritliste over yngre mandlige skuespillere. Jeg ser i hvert fald meget frem til hans præstation i BJ og Atonement, der kommer senere på året!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Snoork! Jeg er simpelthen så træt i dag, og det gør det ikke bedre, at vejret er så kedeligt og gråt - suuk... Er det muligt at få en vinter-depression om sommeren..?!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#45 - uden at vide særlig meget om det, så tror jeg ikke (anti)rynkecreme har den store effekt, så holder mig bare til den normale creme :)
Jeg syntes McAvoy var god i The Last King of Scotland, kender ikke meget til ham ellers, men glæder mig stadig meget til Atonement. Jeg har tidligere læst Saturday af Ian McEwan (forfatteren bag Atonement) og det er nok en af de bedste bøger jeg er stødt på endnu. Fik Atonement (og nogle bøger af fantastiske Don DeLillo) fornylig, så når bacheloropgave er overstået, skal der læses 'for sjov' igen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 47 - ditto. Almindelig fugtigehedscreme; det ved man hvad er...
Bogen står også på min liste. Artiklen fra sidste måneds Empire fangede mig... Regner med at hente den på biblioteket imorgen. En god omgang forkølelese synes på vej her til weekenden; så må man jo bare få det bedste ud af det.
God fornøjelse med opgaven!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#41 lagoni 17 år siden
#42 Bates 17 år siden
Kommer hjem fra Silvan med en ny dør til mit køkken! - bare ærgeligt at det er den forkerte dør jeg er kommet hjem med.
Så blev det tid til aftensmad. Ud på cyklen...nej hov vent. - den er blevet stjålet!
Så frøs min mobil lige for 10min siden. Ud med batteriet, og taste pin kode...Jeg har bare været for doven til at skifte den gamle pinkode, så den var pist væk. Taster forkert 3 gange, og nu skal jeg bruge en puk kode.
Nu er spørgsmålet så bare hvor jeg har gjort af kuverten med mine sonofon papirer.
Fy for en muggen fredspibe siger jeg bare!!!
#43 mr gaijin 17 år siden
#41 BHer og tangatrusser til 6-årige. Anti-rynkecreme til piger i 20erne. Hvad bliver det næste? Plejehjemsbleer til 30-årige?
#44 cyberzed 17 år siden
#45 tiny 17 år siden
Men rent bortset fra det, så skal man starte ved 25-års alderen. Forudsat, man altså tror på, at der virkelig er noget, der hedder rynkecreme...
Selv har jeg lige afsluttet sag nr. 3 idag. Så jeg sidder lige og slapper lidt af med en kop kaffe og Filmz :) I aften skal jeg med nogle kolleger i biografen og se Becoming Jane. Jeg jar det stærkt på fornemmelsen, at James McAvoy stille og roligt er på vej op på min favoritliste over yngre mandlige skuespillere. Jeg ser i hvert fald meget frem til hans præstation i BJ og Atonement, der kommer senere på året!
#46 filmz-Aras 17 år siden
Han spiller også godt i Becoming Jane!
Snoork! Jeg er simpelthen så træt i dag, og det gør det ikke bedre, at vejret er så kedeligt og gråt - suuk... Er det muligt at få en vinter-depression om sommeren..?!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#47 lagoni 17 år siden
Jeg syntes McAvoy var god i The Last King of Scotland, kender ikke meget til ham ellers, men glæder mig stadig meget til Atonement. Jeg har tidligere læst Saturday af Ian McEwan (forfatteren bag Atonement) og det er nok en af de bedste bøger jeg er stødt på endnu. Fik Atonement (og nogle bøger af fantastiske Don DeLillo) fornylig, så når bacheloropgave er overstået, skal der læses 'for sjov' igen :)
#48 tiny 17 år siden
Bogen står også på min liste. Artiklen fra sidste måneds Empire fangede mig... Regner med at hente den på biblioteket imorgen. En god omgang forkølelese synes på vej her til weekenden; så må man jo bare få det bedste ud af det.
God fornøjelse med opgaven!
#49 davenport 17 år siden
Hvilken creme bruger i?
;D
#50 filmz-Kadann 17 år siden
Heh, jeg bruger faktisk en del fugtighedscreme, det kommer sig af at være kontordame, mine hænder kan ikke holde til andet end en opvask.