Ganske rigtigt. Nyuddannet med alt hvad det indebærer... Jeg blev heldigvis ansat 1. februar, hvilket betyder mange ekstra fridage her i løbet af foråret. Desuden har jeg allerede fra næste år næsten fuldt optjent ferie. Hvis man starter i midten af året, går der ofte 2 år, inden man er helt med.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg ville ønske at han havde kombineret koen og grisen. Jeg får koncentrationsbesvær med alle de dyr. (Jeg anfægter idf. ikke smagen af de respektive dyr!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ah, en uges ferie er netop begyndt. Jeg er også nyuddannet, og har ikke optjent ferie, så det bliver en MEGET dyr uge :( Ferie-dagpenge er ikke for børn.
Nå, men jeg vil rydde op, gøre rent og tage en lur inden jeg skal til Metallica koncert i aften.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#61 filmz-Kadann 17 år siden
Og man kan jo altid svøbe den i Bacon. ;)
#62 davenport 17 år siden
#63 tiny 17 år siden
And the winner is: Davenport.
Ganske rigtigt. Nyuddannet med alt hvad det indebærer... Jeg blev heldigvis ansat 1. februar, hvilket betyder mange ekstra fridage her i løbet af foråret. Desuden har jeg allerede fra næste år næsten fuldt optjent ferie. Hvis man starter i midten af året, går der ofte 2 år, inden man er helt med.
#64 filmz-Kadann 17 år siden
Hvis Gud ikke ville have os til at spise Bacon, ville han ikke have skabt grisen.
#65 davenport 17 år siden
(Jeg anfægter idf. ikke smagen af de respektive dyr!)
#66 filmz-Bruce 17 år siden
#67 elwood 17 år siden
hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#68 dyg 17 år siden
Nå, men jeg vil rydde op, gøre rent og tage en lur inden jeg skal til Metallica koncert i aften.
#69 gi-jones 17 år siden
#70 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"