Har lige set afslutnings showet med Gamespot på dette års E3, og de sluttede af i stor stil med Harmonix, og deres Rockband, av jeg tror det bliver dyrt det nye spil + instrumenterne.
Men damm det ser fedt/sjovt ud!
Guitaren ligner også mere en rigtig guitar, farverne er flyttede op på siden, så når man ser guitaren forfra kan man ikke umiddelbart se den ikke er rigtig. og så har den fået 1 xtra sæt fret buttons til de rigtig hurtige soloer med PO/HO's
Men jeg siger det igen, for satan det så sjovt ud!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er lige kommet hjem fra en gang druk med langt flere dåseøl, end jeg kan tåle (ca. 5 stk, haha ... jeg er bare den største svagdrikker, og I aner ikke, hvor mange gange, jeg har rettet i dette indlæg, inden jeg trykkede "gem"! :S) og vil nu vælte i seng ... cheers, folks!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg har lige fået afslag på min phd-ansøgning, som jeg ellers hørte blev godt modtaget i første omgang. På højere plan havde de åbenbart ikke brug for en ny Japan/globariseringsforsker. Men jeg er kommet ind på den nye cand.public uddannelse på journalisthøjskolen, og måske er det også et bedre karrierevalg i sidste ende. Der er nemlig masser af journalister, men ganske få højtuddannede journalister med en solid faglig baggrund.
Jeg har lige gjort lidt rent, så jeg kan tillade mig at få gæster i aften. Støvboldene var ved at få samme størrelse som en lille hund, så det var sikkert på tide.
#81 elwood 17 år siden
Men damm det ser fedt/sjovt ud!
Guitaren ligner også mere en rigtig guitar, farverne er flyttede op på siden, så når man ser guitaren forfra kan man ikke umiddelbart se den ikke er rigtig. og så har den fået 1 xtra sæt fret buttons til de rigtig hurtige soloer med PO/HO's
Men jeg siger det igen, for satan det så sjovt ud!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#82 evermind 17 år siden
#83 dyg 17 år siden
#84 gi-jones 17 år siden
#85 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#86 evermind 17 år siden
Det lyder som om, de fik sparket gang i løjerne igen efter tekniksammenbruddet? :)
#87 Bates 17 år siden
#88 mr gaijin 17 år siden
#89 filmz-Kadann 17 år siden
#90 lagoni 17 år siden
Selv har jeg (nok mest kæresten...) fået sat hylder op, så er nu ved at få lidt orden på film og bøger.