#128: Blæret. Er det noget du har lyst til at lege mere med? Jeg kunne godt være interesseret i et forslag til et nyt navnetræk for vores kommende filmprojekt. Store ting du ved :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg faldet lige over showet Kid Nation gennem hsx og det lyder umiddelbart som om reality-tv nu har taget det endelige skridt ud over afgrunden. Jeg håber lidt jeg har misforstået konceptet eller at det er en joke, det lyder for smagløst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har du ikke mulighed for lidt netforbindelse til biografen? Uden sådan en frækkert, bliver det da lidt af en udfordring at opgradere både PS3'eren og Toshibaen, når der kommer nye sager til dem. :)
#138 Så skal jeg håbe på, at en wifi forbindelse i stuen kan kommunikere gennem gulvbrædderne :) Det er muligt det vil virke :) Ellers er det nemt nok med PS3'eren, som blot benytter en USB key.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#131 filmz-Bruce 18 år siden
#132 davenport 18 år siden
#133 gi-jones 18 år siden
#134 lagoni 18 år siden
#135 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#136 DarkLight 18 år siden
4 timer!? Min var bare plug and play(bogstavelig talt!)
#137 filmz-Bruce 18 år siden
#138 filmz-Kadann 18 år siden
Har du ikke mulighed for lidt netforbindelse til biografen? Uden sådan en frækkert, bliver det da lidt af en udfordring at opgradere både PS3'eren og Toshibaen, når der kommer nye sager til dem. :)
#139 filmz-Bruce 18 år siden
#140 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***