Nu var det ikke en klage, men mere et håb om bedre tider forude... Men ja, jeg sad netop og tænkte, at tonen allerede var noget anderledes i forhold til sidste tråd ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Hmm... Jeg er startet i skole igen, og kan nu se frem til at skal fremlægge opgaver på mandag (jeg hader skole start)...Det er især surt for min computer er på værksted, så jeg kan lave nada derhjemme:S
Jeg vil ha' min computer IGEN!!!!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Sidder hjemme lige nu. Vågnede med en bragende omgang migræne, og efter at have slugt lidt piller og sover 3-4 timer har jeg nu en voldsom kvalme. Tror bare jeg bliver hjemme hele dagen :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Suk! Farcen med toldservice fortsætter. 3 mails er blevet overhørt og efter telefonisk kontakt i tirsdag kom der så fokus på sagen og man lovede at ekspedere mig hurtigt. Ringede så idag og man ville så gerne have specificeret Paypal kvitteringen endnu mere. Så nu flyver det rundt med screenshots. Så nu kommer PS3 svinet tidligst imorgen :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har du prøvet at have migræne før? Jeg har prøvet det en del gange, så jeg ved, hvad der hjælper... Men god bedring. Jeg plejer at sige, at jeg ikke ønsker migræneanfald for min værste fjende...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#21 tiny 18 år siden
Nu var det ikke en klage, men mere et håb om bedre tider forude... Men ja, jeg sad netop og tænkte, at tonen allerede var noget anderledes i forhold til sidste tråd ;)
#22 tiny 18 år siden
Den nye iPod nano: http://www.apple.com/ipodnano/
#23 davenport 18 år siden
Note til mig selv: Lad være med at sidde oppe til 02.30 og se alt ekstramaterialet til Aliens og drikke øl samtidig!
#24 lagoni 18 år siden
#25 davenport 18 år siden
Jeg er nu ikke den store operafan..
#26 mini_jette 18 år siden
Jeg vil ha' min computer IGEN!!!!
#27 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#28 dyg 18 år siden
#29 filmz-Bruce 18 år siden
#30 tiny 18 år siden
Har du prøvet at have migræne før? Jeg har prøvet det en del gange, så jeg ved, hvad der hjælper... Men god bedring. Jeg plejer at sige, at jeg ikke ønsker migræneanfald for min værste fjende...