Gravatar

#21 tiny 18 år siden

# 11

Nu var det ikke en klage, men mere et håb om bedre tider forude... Men ja, jeg sad netop og tænkte, at tonen allerede var noget anderledes i forhold til sidste tråd ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#22 tiny 18 år siden

# 15 m.fl.

Den nye iPod nano: http://www.apple.com/ipodnano/
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#23 davenport 18 år siden

Kæft jeg har ondt i hovedet..
Note til mig selv: Lad være med at sidde oppe til 02.30 og se alt ekstramaterialet til Aliens og drikke øl samtidig!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 lagoni 18 år siden

Jeg forsøger at få msn messenger eller bare hotmail til at virke, men næ nej, sådan skal det ikke være.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 davenport 18 år siden

Så lige i nyhederne at Pavarotti er død. Så er Italien nok i sorg i dag.
Jeg er nu ikke den store operafan..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#26 mini_jette 18 år siden

Hmm... Jeg er startet i skole igen, og kan nu se frem til at skal fremlægge opgaver på mandag (jeg hader skole start)...Det er især surt for min computer er på værksted, så jeg kan lave nada derhjemme:S

Jeg vil ha' min computer IGEN!!!!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#27 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 26 Du kan da altid sætte en film på ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#28 dyg 18 år siden

Sidder hjemme lige nu. Vågnede med en bragende omgang migræne, og efter at have slugt lidt piller og sover 3-4 timer har jeg nu en voldsom kvalme. Tror bare jeg bliver hjemme hele dagen :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#29 filmz-Bruce 18 år siden

Suk! Farcen med toldservice fortsætter. 3 mails er blevet overhørt og efter telefonisk kontakt i tirsdag kom der så fokus på sagen og man lovede at ekspedere mig hurtigt. Ringede så idag og man ville så gerne have specificeret Paypal kvitteringen endnu mere. Så nu flyver det rundt med screenshots. Så nu kommer PS3 svinet tidligst imorgen :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#30 tiny 18 år siden

# 28

Har du prøvet at have migræne før? Jeg har prøvet det en del gange, så jeg ved, hvad der hjælper... Men god bedring. Jeg plejer at sige, at jeg ikke ønsker migræneanfald for min værste fjende...

Skriv ny kommentar: