Sidder lige med den første kop kaffe. Stod op for at se dagens Star Trek på Sverige6, men det var det fra igår, så nu kan man sidde her og glo, med GodmorgenDanmark i baggrunden. Fedt!
Havde ellers mine svigerforældrer ovre til aftensmad igår. De er ved at lave køkken om, så de havde ikke fået varmt mad i næsten 3 uger. Bøf med løg, brun sovs og kartofler. Der blev spist op!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så er der kun små 20 minutter tilbage på arbejde og alle de andre er taget på weekend... Så kan jeg endelig komme hjem til min kæreste og holde weekend :)
God weekend herfra!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Sidder og forsøger at komme videre fra de 27 rigtigt gættede film i denne måneds special edition filmquiz. Men det lader desværre til, at jeg er strandet. Det er ikke den letteste udgave, Chuck har fået stykket sammen...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg synes nu det er ganske rart med lidt udfordring :-) For min skyld må den gerne være lidt svær, så er der noget at tænke over(og lege med)de næste mange dage ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#27 Åh, du kan tro... dvd'en har sjældent været SÅ meget i brug... OG nu modtog jeg Heroes i mandags, så jeg havde noget at se på dvd'en:D Perfekt timing...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Er godt balleret efter flyveturen fra San Francisco, så nu er jeg klar til at gå i seng :) så jeg kan være frisk og inde i den danske døgn rytme i morgen tidelig.
#41 davenport 18 år siden
Sidder lige med den første kop kaffe. Stod op for at se dagens Star Trek på Sverige6, men det var det fra igår, så nu kan man sidde her og glo, med GodmorgenDanmark i baggrunden. Fedt!
Havde ellers mine svigerforældrer ovre til aftensmad igår. De er ved at lave køkken om, så de havde ikke fået varmt mad i næsten 3 uger. Bøf med løg, brun sovs og kartofler. Der blev spist op!!
#42 tiny 18 år siden
God weekend herfra!
#43 Yoda 18 år siden
#44 lagoni 18 år siden
#45 Yoda 18 år siden
#46 lagoni 18 år siden
#47 Yoda 18 år siden
#48 Bony 18 år siden
#49 mini_jette 18 år siden
Åh, du kan tro... dvd'en har sjældent været SÅ meget i brug... OG nu modtog jeg Heroes i mandags, så jeg havde noget at se på dvd'en:D Perfekt timing...
#50 aknot 18 år siden