Jeg sidder på jobbet og leger lidt med min nye mobiltelefon.
I går fik jeg lavet lidt på min nye PC til stuen, desværre havde Computersalg.dk glemt at pakke CPU'en med i min bestilling, så jeg kom ikke specielt langt.
En forholdsvis lille maskine. Det bliver en Sempron 2.1 GHz med 2GB RAM og et Gigabyte bundkort, der har AMD 780G-chipset. Ifølge anmeldelserne, er grafikkortet på dette bundkort ret effektivt, da det kan overtage næsten hele afviklingen af HD-afspilningen, som jeg skal bruge maskinen til.
Jeg har smidt et HD DVD-drev i og en 80GB harddisk til at starte med og i næste måned ryger der et BD-drev i den.
Jeg fandt ud af at det ikke er Computersalg der har lavet fejlen, men Post Danmark, der ikke gad at bringe den pakke ud med CPU'en i - den skulle ellers have været afleveret i går.
Det er egentligt "sjovt". Da jeg var i kommunen, gik folk ned med stress. Nu er jeg i et privat firma, og jeg oplever nogenlunde det samme. Folk beskriver, at de er ved at drukne. Hvad er vi dog på vej imod?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 filmz-Kadann 17 år siden
I går fik jeg lavet lidt på min nye PC til stuen, desværre havde Computersalg.dk glemt at pakke CPU'en med i min bestilling, så jeg kom ikke specielt langt.
#82 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 filmz-Kadann 17 år siden
En forholdsvis lille maskine. Det bliver en Sempron 2.1 GHz med 2GB RAM og et Gigabyte bundkort, der har AMD 780G-chipset. Ifølge anmeldelserne, er grafikkortet på dette bundkort ret effektivt, da det kan overtage næsten hele afviklingen af HD-afspilningen, som jeg skal bruge maskinen til.
Jeg har smidt et HD DVD-drev i og en 80GB harddisk til at starte med og i næste måned ryger der et BD-drev i den.
#84 DarkLight 17 år siden
Nu håber jeg at kommer ud over alt det pjat. Utroligt at hvis man skal gøre det ordentligt, så skal man gøre det udenom TDC :)
#85 elwood 17 år siden
Men pc'en er sku heller ikke og kimse af.
#86 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg fandt ud af at det ikke er Computersalg der har lavet fejlen, men Post Danmark, der ikke gad at bringe den pakke ud med CPU'en i - den skulle ellers have været afleveret i går.
#85 -
Nåeh.. hehe, det blev en Nokia 6220 Classic. Åbenbart en forholdsvis ny model. 5MP kamera med blitz, GPS og andre herligheder. :)
#87 davenport 17 år siden
Hvad er vi dog på vej imod?
#88 DarkLight 17 år siden
#89 elwood 17 år siden
#90 DarkLight 17 år siden