Tror det længe siden jeg har grint så meget, og så højt, kæft det er genialt fundet på, og jeg vidste lige fra da The Eggbaby blev introduceret, hvad afsnittet ville handle om, men det gjorde det sku ikke ringer.
Props til Alan Burnett, Hilary Bader og James Tucker, for at ha lavet et af de sjoveste Batman Beyond Afsnit pt!
Ahh Og der er kommentar spor også, men nu skal jeg lige se The Unit, så napper jeg det nok bagefter.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har rodet lidt med min nye computer her til aften. Jeg kan ikke helt få den til at spille, som jeg havde regnet med, men jeg har en fornemmelse af, at problemet ligger i driverne til Windows XP, så jeg bliver nok nødt til at afprøve Vista.
Jeg ser Firefly med mine søstre, har nu fået begge to afhængige (lidt stolt over den mindste kan engelsk nok til at følge med). Herligt :) Det er nu stadig en dejlig serie, der absolut vinder ved gensyn.
Næste serie for de små må være BSG, tror bare ikke den kan fange en 12-årig på samme måde.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#91 elwood 17 år siden
Lidt hjælp her.
Dagens Afsnit af Life har en kvinde med i afsnittet, som spiller ejeren af den butik, som der er sket et dobbelt mord i.
Men hvor dælen er det lige jeg har set hende før?
Jeg ved jeg har set hende før, måske en anden serie, eller en film, men jeg kan dælme ikke huske hvorfra, og det driver mig til vanvid!
Og nej jeg snakker ikke om Ms. Deadwood 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#92 tiany 17 år siden
#93 elwood 17 år siden
Ja sku da! hendes Blonde Hår Snød mig lidt, ku dælme ikke huske det, Takker du har reddet min dag 8-)
#94 tiany 17 år siden
#95 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#96 elwood 17 år siden
Tror det længe siden jeg har grint så meget, og så højt, kæft det er genialt fundet på, og jeg vidste lige fra da The Eggbaby blev introduceret, hvad afsnittet ville handle om, men det gjorde det sku ikke ringer.
Props til Alan Burnett, Hilary Bader og James Tucker, for at ha lavet et af de sjoveste Batman Beyond Afsnit pt!
Ahh Og der er kommentar spor også, men nu skal jeg lige se The Unit, så napper jeg det nok bagefter.
#97 filmz-Kadann 17 år siden
#98 lagoni 17 år siden
Næste serie for de små må være BSG, tror bare ikke den kan fange en 12-årig på samme måde.
#99 DarkLight 17 år siden
Det tror jeg nu sagtens jeg kan :)
#100 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***