Har lige snakket med en ingeniør om et lille projekt, jeg gerne vil have lavet i min lejlighed. Jeg har en dør-åbning imellem 2 stuer, som jeg gerne vil have forstørret, så åbningen bliver mindst dobbelt så bred som den er nu. For det første er det lidt svært at finde ud af om væggen er bærende... ingen ved rigtigt noget om det... og for det andet skal ingeniøren have 12.000 kr for bare at lave beregningerne. Dertil kommer udgifter til håndværkere (hvis jeg ikke laver det selv) og materialer. Alt det bare for at lave et hul større!
Så er det lidt nedtur lige nu, da jeg ikke regnede med at skulle bruge 12.000 kr på bare at finde ud af om jeg kan lave hullet.
Er der nogen der har erfaringer med et lignende projekt?
Kan se, at der er forventninger om, at Speedracer på Blu-ray bliver en BD25 skive og med almindelig 5.1 spor. Det må vist siges at være det ultimative dødsstød til en biograffiasko. Men en ligeså stor fiasko for Warner, hvis de fortsætter med at udgive HD skiver uden HD lyd. Jeg vil ikke engang se filmen, men der er sikkert en del, som godt ville købe den til samlingen og måske endda for et godt lydspor alene, så Warner gør ikke deres arbejde godt nok.
Hvad bliver det næste? The Dark Knight, også en Warner udgivelse, med Dolby Digital 5.1 lyd?!?!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 Corgan 16 år siden
Tråden fortsætter her...
Link til forrige tråd: Link
#2 dolphinfriendly 16 år siden
#3 Corgan 16 år siden
Har lige snakket med en ingeniør om et lille projekt, jeg gerne vil have lavet i min lejlighed.
Jeg har en dør-åbning imellem 2 stuer, som jeg gerne vil have forstørret, så åbningen bliver mindst dobbelt så bred som den er nu.
For det første er det lidt svært at finde ud af om væggen er bærende... ingen ved rigtigt noget om det... og for det andet skal ingeniøren have 12.000 kr for bare at lave beregningerne. Dertil kommer udgifter til håndværkere (hvis jeg ikke laver det selv) og materialer. Alt det bare for at lave et hul større!
Så er det lidt nedtur lige nu, da jeg ikke regnede med at skulle bruge 12.000 kr på bare at finde ud af om jeg kan lave hullet.
Er der nogen der har erfaringer med et lignende projekt?
#4 filmz-Bruce 16 år siden
Hvad bliver det næste? The Dark Knight, også en Warner udgivelse, med Dolby Digital 5.1 lyd?!?!
#5 filmz-Bruce 16 år siden
#6 Corgan 16 år siden
#5:
Som f.eks. denne?
http://www.bygogbolig.dk/haandvaerkertilbudindhent...
#7 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
Sidder og hygger mig med refussioner og diverse orlovs- og fratrædelsessager. Man skulle ikke tro at det er/har været ferietid :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 gi-jones 16 år siden
#9 filmz-Kadann 16 år siden
Huh? Warner er da netop et af de firmaer der konsekvent udgiver regionsfrie udgivelser. :)
#10 filmz-Bruce 16 år siden
#7 KF Scan Audio på Pile Allé!